کسب و کار ایرانیمجله عمومی

چگونه گیفت کارت ایکس باکس را وارد کنیم

همانطور که می‌دانید به دلیل مشکلاتی که کاربران ایکس باکس در ایران برای شارژ کردن اکانت خود از طریق کنسول‌های بازی خود دارند، بهتر است که این کار را از طریق رایانه‌های شخصی و سایت رسمی مایکروسافت انجام دهند. ما قصد داریم در این مطلب بصورت کامل و قدم به قدم به شما آموزش دهیم که چطور خریداری شده را وارد اکانت خود کنید، پس با گیم پاس همراه باشید. برای این کار ابتدا وارد اکانت خود در سایت رسمی مایکروسافت از آدرس  شوید، توجه داشته باشید با توجه به محدودیت‌هایی که از طرف مایکروسافت اعمال شده است کاربران با IP ایران نمی‌توانند گیفت کارت‌های خود را شارژ کنند پس حتما IP خود را به IP آمریکا تغییر دهید.

برای شارژ کردن، ابتدا باید وارد اکانت خود شوید

بعد از وارد شدن به سایت رسمی مایکروسافت، باید وارد اکانت خود شوید. برای این کار باید در سمت راست و بالای صفحه همانطور که در تصویر زیر می‌بینید روی گزینه Sign in کلیک کنید. پس از کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید ایمیل و پسوورد اکانت ایکس باکس خود را وارد کنید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید باید پسوورد خود را هم وارد کنید تا به اکانت خود دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید همانطور که گفتیم باید در طول مراحل شارژ اکانت IP خود را به کشور آمریکا تغییر دهید.

تغییر اطالاعات اکانت برای وارد کردن گیفت کارت ایکس باکس پس از اینکه وارد اکانت خود شدید، با تصویر زیر روبرو خواهید شد که بخش تنظیمات اکانت شماست، در این بخش باید تغییراتی ایجاد کنیم. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید باید روی گزینه Edit country/region کلیک کنید تا کشور و ایالت خود را تغییر دهید. در این صفحه شما باید اطلاعات آدرس صحیح را وارد کنید. در ادامه خواهیم گفت به چه شکل این گزینه‌ها را پر کنید، توجه داشته باشید در این بخش نیازی به تغییر نام ندارد و فقط اطلاعات آدرس را وارد کنید. این تغییرات فقط برای بار اول نیاز است و دوباره برای شارژ کردن دفعات بعدی نیازی به این اقدامات نیست. پس در دو گزینه اول نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. الباقی موارد را مثل تصویر زیر پر کنید. وارد کردن کد گیفت کارت

پس از انجام این تغییرات وارد آدرس شوید تا پنجره زیر برای شما باز شود در این بخش باید کد گیفت کارتی که خریداری شده را در این پنجره وارد کنید تا حساب کاربری شما شارژ شود .  سپس به راحتی میتوانید برای  خرید بازی راست  و کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت ایگارا شوید. با این روش اکانت مایکروسافت شما شارژ می‌شود و می‌توانید هم از فروشگاه مایکروسافت و هم فروشگاه ایکس باکس خرید خود را انجام دهید. ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس گیم پس آموزش استفاده از ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس گیم پس Xbox Game Pass

1 نحوه ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس گیم پس در وبسایت Xbox

2 نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس گیم پس از طریق Xbox One

3 نحوه ردیم کد گیفت کارت Xbox Game Pass با Xbox 360

4 نحوه ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس گیم پس با نرم‌افزار Microsoft Store

اگر به انجام بازی‌های کامپیوتری بر روی کنسول ایکس باکس و یا PC علاقه‌مند هستید، گیفت کارت ایکس باکس گیم پس یک پیشنهاد جذاب و مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. Xbox Game Pass یک سرویس اینترنتی اشتراکی است که با خرید آن امکان دسترسی نامحدود و رایگان به بیش از 300 عنوان بازی و امکانات دیگر از جمله تخفیفات خرید سایر بازی‌ها و اقلام مرتبط با بازی‌ها را فراهم می‌کند. در واقع این اشتراک به عنوان بلیط طلایی مایکروسافت برای جلب رضایت کاربرانش تلقی می‌شود و مورد استقبال کاربران Xbox One و Xbox Series S/X و PC قرار گرفته است. همچنین با خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت علاوه بر مزایای بالا، حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold نیز به شما تعلق می‌گیرد. در این اشتراک امکان انجام بازی‌های آنلاین، دسترسی زودتر از موعد به برخی از بازی‌ها و دانلود رایگان برخی از عناوین برای شما فراهم می‌باشد.

اگر بعد از شنیدن قابلیت‌های جذاب این اشتراک، مشتاق تهیه آن هستید، با خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس از انارگیفت و ردیم کد آن، می‌توانید به مزایایی که در بالا گفتیم دسترسی داشته باشید. در ادامه این مطلب از انارگیفت به آموزش گام به گام ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس گیم پس می‌پردازیم.

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اگر بخواهید گیفت کارت یا هر کد دیگری را بر روی اکانت ایکس باکس یا پلی‌استیشن خود وارد کنید چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید. امروز بنده برای پاسخ دادن به این سری از سوالات شما عزیزان اینجا هستم تا به یک سوال کلی شما پاسخ بدهم، اینکه چگونه میتوان کد گیفت کارت ایکس باکس یا پلی‌استیشن را Redeem کرد، این مقاله نوشت شده است تا به شما دوستان چگونگی وارد کردن کد گیفت کارت در پلی‌استیشن یا ایکس باکس را به طور کامل آموزش بدهیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه شوید.

اما اگر بخواهید از طریق کنسول ردیم کنید، تفاوت‌هایی وجود دارد، یعنی نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس One در کنسول کمی متفاوت‌تر از سری X و S است که جای نگرانی ندارد. چون ما در این مقاله قصد داریم به همه‌ی راه‌های ردیم ایکس باکس بپردازیم. نحوه استفاده از گیفت کارت Xbox از طریق سایت (ساده‌ترین روش) نکته مهم : در تمام مراحل ردیم گیفت کارت، IP غیر ایران داشته باشید.

در روش فعالسازی گیفت کارت XBOX، اهمیتی ندارد که چه نوع کنسولی از ایکس باکس و یا چه نوعی از گیفت کارتی داشته باشید و همگی از یک روش ردیم می‌شوند. این روش ساده‌ترین راه ممکن برای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس است که شاید پروسه‌ی فعالسازی به ۱ دقیقه هم نرسد. مدت زمان مورد نیاز: 1 دقیقه ابتدا از لینک https://redeem.microsoft.com/ وارد حساب کاربری خود شوید. کد گیفت کارت خود را وارد و سپس بر روی “Next” کلیک کنید و تمام. آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس از طریق وب سایت

پس از ورود بصورت مستقیم به این صفحه هدایت خواهید شد و همانطور که گفته شد ساده‌ترین روش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس، همین روش است. اگر تا به حال ریجن و آدرسی در مایکروسافت تعریف نکرده‌اید، پیش از ردیم ابتدا در همین صفحه از منو وارد “Payment & billing” و سپس “Address Book” شوید و از طریق دکمه‌ی “Add a new Address” یک آدرس مرتبط به ریجنی مورد نظرتان وارد کنید (برای دریافت آدرس می‌توانید از سایت fakeaddressgenerator.com و یا گوگل مپ کمک بگیرید).

همچنین دوباره از منو بر روی “Your Info” کلیک کرده و از قسمت “Country Or Region”، ریجن خود را انتخاب کنید (طبق کشور و آدرسی که در قسمت “Address Book” انتخاب کرده‌اید). این ۲ مرحله را کافی است یکبار انجام دهید و اگر قبلا این مراحل را طی کرده باشید، دیگر نیازی به وارد کردن این اطلاعات نیست. برای درک بهتر تمامی این پروسه را در قالب یک ویدیو آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما مشاهده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا