مجله بانوان

کتاب «بی‌پرده با حجاب» برای پاسخگویی به شبهات منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات تلاوات آرامش ، کتاب “کورکورانه با حجاب” نوشته نعیمه اسلاملو و آزاده اکبری اخیراً توسط انتشارات تلاوات آرامش منتشر شده و راهی بازار می شود.

انتشارات تلاوات آرامش (ناشر متخصص در زمینه زنان ، حجاب و خانواده) نیز این کتاب را به عنوان اثر جدید خود در این زمینه برای رفع شبهات در مورد حجاب منتشر کرده است.

این کتاب در واقع یک پروژه تحقیقاتی است که نتیجه بیش از هفده سال کار میدانی تخصصی موسسه خیبر بوده است ، از جمله فعالیت های زیر: برگزاری بیش از 12000 کارگاه و سمینار ؛ در بیش از 1400 کالج دخترانه ، دانشگاه ، سمینار و سایر مراکز آموزشی و فرهنگی شرکت کنید. فعالیت آنلاین جدی با هدف حفظ عزت زنان در سایه فرهنگ عفاف و حجاب.

س questionsالات و چالش های مطرح شده توسط این رویداد 17 ساله در بیش از 20 کتاب قبلی این سازمان به صورت متنوعی ارائه شده است ، اما “باز با حجاب” اولین کتاب تخصصی در زمینه آمار جامع است و به سوالات و شبهات عفاف پاسخ می دهد و حجاب یکی از ویژگی های این کتاب پاسخگویی به بیش از 70 شبهه مربوط به عفاف و حجاب است که هم جامع و دقیق از هر دو دین و هم از نظر ادیان است.

نویسندگان کتاب “کورکورانه با حجاب” سعی کرده اند با طرح س questionsالات اساسی بدون اعتقاد به چیزی ، خواننده را وادار به تفکر و تحلیل کنند. به همین دلیل ، از جمله های س sentencesالی تا آنجا که ممکن است در قسمت پاسخ استفاده می شود. ویژگی دیگر این فصل این است که براساس نوع جهان بینی و میزان اعتقاد به اسلام در بین مخاطبان بنا شده است ، اما ریشه بسیاری از این س questionsالات در س questionsالات اساسی و اساسی و در واقع تکرار برخی مفاهیم اساسی است. بدین ترتیب ، مطالب این کتاب در 8 فصل تدوین و تدوین شده است.

این کتاب با 114 صفحه و قیمت 30 هزار تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا