مجله فرهنگ

کتاب «سفیر کبیر» در تهران رونمایی شد

به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و تاجیکستان، نامه ای از علی اشرف مجتهد شبستری توسط انتشارات خردگان منتشر شد.

به گزارش کندوج، به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و تاجیکستان، صبح روز دوشنبه کنفرانس روابط ایران و تاجیکستان با حضور تنی چند از سفرای آسیای میانه، اعضای ایران و تاجیکستان برگزار شد. اتحاد دوستی و مقامات روابط خارجی ایران و تاجیکستان. اکو برگزار شد، نسخه فارسی کتاب ارج نامه علی اشرف مجتهد شبستری، اولین سفیر ایران در تاجیکستان و رئیس سازمان دوستی ایران و تاجیکستان رونمایی شد.

«سفیر فوق العاده و تام الاختیار» عنوان جلد اول زندگی نامه الاشرف مجتهد شبستری است که مجموعه ای از خاطرات، خاطرات، دست نوشته ها و اشعار روشنفکران، روزنامه نگاران، روشنفکران، نویسندگان و مقامات تاجیکستانی است که اولین خدمات ایران را گرامی می دارند و پاس می دارند. سفیر در تاجیکستان عبدالحمید گردآوری و ویرایش توسط دو نویسنده تاجیک که در سال 2002 در تاجیکستان در 244 صفحه سیریلیک منتشر شده است.

جلد دوم کتاب علی اشرف مجتهد شبستری با عنوان «سفیر فرهنگ و دوستی» که در دو بخش «خاطرات و خاطرات» و «مقالات» تنظیم شده است، حاوی بیش از 80 مقاله و نظر از دوستداران ایرانی و غیره است. و همکارانش در هفته های آینده در تاجیکستان (از جمله شرکای سازمان ملل) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا