مجله عمومی

کرونا در استان‌ها …

با توجه به بانک اطلاعاتی کندوج ، به عنوان مثال

حمید عمادی ، متخصص بیماریهای عفونی اظهار داشت: “افزایش تعداد مبتلایان به بیماری انسداد قلبی در بیمارستان امام خمینی (ره) وضعیت خسته کننده ای را برای پرسنل بیمارستان ایجاد کرده است و به دلیل تعداد زیاد بیماران ، این وضعیت از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.”

کرونا در استانها ...

عمادی اظهار داشت: “مراجعه به اسفند ماه به دلیل نگرانی ها انجام شد ، اما اکنون بیمارانی وجود دارند که واقعاً نیاز به مراجعه به بیمارستان دارند و غربالگری انجام می شود ، اما به دلیل عدم موفقیت مردم و از بین رفتن ترس ، شیوع این بیماری و مراجعه به بیماران افزایش یافته است.” .

دکتر. عمادی: سرماخوردگی در تابستان رایج نیست اما آنها را با علائم بیماری عروق ویروس کرونا قلب اشتباه نمی کند.

وی درباره این علائم گفت: “سرماخوردگی در تابستان رایج نیست ، اما نباید آن را با علائم ویروس عروق ویروس کرونا قلب اشتباه بگیریم.”

عفونت دستگاه تنفسی ، تنگی نفس ، سردرد ، بی اشتهایی ، تب و زخم ، حس بو و جوانه های چشایی از جمله علائم بیماری کرون است که پزشک باید آن را ببیند ، اما اگر علائم آن خفیف است بهتر است در خانه بمانید و از مسکن ها استفاده کنید.

افراد مبتلا به بیماری زمینه ای و افراد سالخورده باید بطور ویژه مورد بررسی قرار گیرند. افراد به دلیل اضطراب آزمایش می کنند.

در یک آزمایش بینی ، ویروس مورد بررسی قرار می گیرد و در یک آزمایش خون ، میزان آنتی بادی ها و آنتی بادی هایی که بدن در برابر ویروس ایجاد می کند ، بررسی می شود.

برخی از بخش ها امتحانات تاج را از کارمندان می گیرند ، اما توصیه نمی شود به صورت حضوری در مراکز معاینه تاج شرکت کنید ، اما طبق نظر پزشک.

یک متخصص بیماری های عفونی اضافه کرد: افراد زیر 20 سال و افرادی که زمینه پزشکی خاصی ندارند باید در خانه بمانند و با مشاهده علائم قرنطینه شوند و در جامعه حضور نداشته باشند.

دکتر. عمادی افزود: آزمایشگاه ها هزینه های زیادی دارند و انجام هر آزمایش هزینه های زیادی را برای آزمایشگاه ها می پردازد.

وی همچنین در مورد ناقلین این بیماری گفت: این بیماران بهتر است در خانه نمانند و به سر کار نروند ، در خانه بمانند و استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری باید به طور جدی به دنبال مراقبت پزشکی باشند.

نظارت بر مسافت اجتماعی و مشکلات بهداشتی می تواند از شیوع این بیماری جلوگیری کند.

یک متخصص بیماری های عفونی اضافه کرد: “تغذیه مبتلایان به بی اشتهایی بسیار مهم است ، اندازه گیری جنین در هنگام دادن بیماری از اهمیت زیادی برخوردار نیست و هر نوع غذایی مطابق میل بیمار توصیه می شود.” تغذیه برای افراد به دلیل دفع بیش از حد بسیار مهم است.

دکتر گفت: “داروهای ناپروکسن برای کاهش درد توصیه می شود.” عماد داروهای گیاهی نیز در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما همه این موارد در مرحله آزمایش بوده و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: احتمال بازگشت افراد وجود دارد و پیش بینی ها تاکنون اشتباه بوده است.

کرونا در استانها ...
سلیمانی ، استاندار ایلام در کلیپ ویدیویی اظهار داشت: “در اردیبهشت و خرداد شرایط استان بهبود یافت ، اما افرادی که فکر می کردند این بیماری از بین رفته است ، تظاهرات را افزایش دادند و اوضاع در استان قرمز شد.”

وی افزود: در پایان ماه ژوئن 1670 بیمار داشتیم و از ماه ژوئن تاکنون 4540 نفر مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق ویروس کرونا بوده ایم و تعداد بیماران و مرگ و میر افزایش یافته است ، بطوریکه به طوری که هر سه روز به طور متوسط ​​، 5 نفر جان خود را به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا از دست می دهند. “” می دهند.

وی افزود: “اکنون 60٪ از مردم ماسک می پوشند و بخش ها موظفند مسائل بهداشتی را رصد کنند و ماسک بپوشند. در این راستا دو کمیته برای نظارت بر دفاتر دولتی و ادارات دولتی و مؤسسات و کمیته بازار و نهادهای عمومی منصوب شده است.” نظارت و کنترل مدیریت و کنترل بیماری جدی تر شده است.

وی در خصوص یک چالش جدی در ایلام ، اظهار داشت: یکی از اردوگاههای کار اجباری مشتری مشکلاتی دارد و تعداد زیادی از مراجعان به بیماری انسداد قلب و عروق قلب مبتلا بوده اند. استاندار ایلام بر لزوم نقاب زدن و نظارت بر مسافت اجتماعی و مسائل بهداشتی تأکید کرد.

کرونا در استانها ...

استاندار بوشهر در یک ارتباط تصویری اظهار داشت: استان بوشهر تا 17 ژوئن در شرایط عادی بود و ما تاکنون 17 کشته داشتیم اما پس از درگیری در استان خوزستان به کرونا به تدریج به دلیل ارتباط و مسافرت از ساعت 17 به تدریج در وضعیت جدیدی قرار گرفتیم. ژوئن و بعد تا به امروز ، ما بیش از 7،300 آلوده و 200 پا داشته ایم. پس از افتتاح دفاتر و بازارها ، شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب افزایش یافته و بستری در بیمارستان افزایش یافته است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: عادی سازی در نظارت بر ویروس عروق ویروس کرونا موجب اوج بیماران شد.

محدودیت ها دو هفته پیش با پیگیری و کمک های ستادی کورونا اعمال شد و ماسک زدن آغاز شد. از آنجا که 96٪ دولت و 60٪ از مردم برای ماسک کردن منطقه بوشهر رفتند ، پایدار بوده و تعداد بستری در بیمارستان نیز در حال کاهش است.

وی اضافه کرد: یک ابزار ارزان قیمت برای مقابله با تاج ماسک است که با نظارت بر بهداشت و شستشوی دست نیز به کاهش اقامت بیمارستان و مرگ و میر کمک می کند.

کرونا در استانها ...

رحیمی ، استاندار فارس اظهار داشت: در هفته های اخیر بیماری افزایش یافته است به گونه ای که استان در وضعیت قرمز قرار دارد و 91 درصد تخت های بیمارستانی و 93 درصد بیمارستان های مراقبت های ویژه شرکت کرده اند.

رحیمی اضافه کرد: با افزایش شیوع بیماری عروق ویروس کرونا در استان ، در 21 شهر فارس شاهد بیماری قرمز هستیم.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه رعایت قوانین بهداشت و درمان ناحیه مورد نظر است گفت: طبق اطلاعیه ای از دانشکده پزشکی دانشگاه شیراز ، بیش از 75 درصد مردم ماسک را جدی گرفته اند.

دفتر استانداری همچنین شرایط سختی را در شهرها در نظر گرفته و 250 تیم با همکاری شهرداری برای نظارت بر رعایت موارد بهداشتی و رزرواسیون شمارش شده اند.

کرونا در استانها ...

رستگو ، معاون استاندار آذربایجان شرقی در پیوند ویدئویی اظهار داشت: از زمان شروع بیماری تاکنون بیش از 65 هزار نفر به کلینیک ها مراجعه کرده اند. وی افزود: کشته شده اند. ” در سه هفته گذشته ، به دلیل حمل و نقل در ولسوالی ، در حال رشد بوده ایم.

معاون استاندار بانک مرکزی آذربایجان اظهار داشت: تخمین زده می شود که این بیماری طی دو هفته آینده با همکاری مردم قابل کنترل باشد. بیش از 70٪ ، استفاده از ماسک به صورت جدی و در شبکه ها و موسسات محلی و اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد. همچنین افراد سازمان برای اطلاع رسانی و آموزش مردم کار بسیار خوبی انجام داده اند.

کرونا در استانها ...

غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان در انتشار ویدئویی اظهار داشت: “در شرایط فعلی تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها در دو هفته گذشته کاهش یافته است و تعداد اقامت و مرگ و میر بیمارستان نیز کاهش یافته است.”

همکاری مردم در پوشیدن ماسک بسیار چشمگیر بوده است ، از تدفین در جاده ها جلوگیری می شود و تمام شهرهای منطقه با سیاست های لازم اداره می شوند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: بهبود نسبی بیماران در حال افزایش است و اگر افراد بهتر و بیشتری با هم کار کنند شاهد کاهش بیشتر این بیماری خواهیم بود.

روند کاهشی را می توان در تعداد مراجعان و بستری در بیمارستان مشاهده کرد. هم اکنون شهرهای دزفول ، آبادان و بهبهان نیز رو به زوال بوده است ، اما به دلیل جمعیت بیشتر ، تعداد مددجویان و بیماران بیشتر شده است.

بازرسی ها و توزیع ماسک ها در استان های مختلف ادامه دارد. کمک به ایمان به ویژه برای کسانی که در قرنطینه هستند ادامه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا