مجله بانوان

کرونا پدر را حریف دختر پینگ‌پنگ‌باز کرد

تیم بانوان تنیس روی میز بانوان گفت: من از بیرون آمدن تاج در قرنطینه بودم و با پدرم تمرین می کردم.

وی گفت: در مصاحبه با کندوج ، ملی پوش تنیس روی میز پریا هاژیلو به کندوج گفت که در شرایط متوقف کردن فعالیت های ورزشی تمرین می کند. “من با تاج در قرنطینه شدم و با پدرم تمرین می کردم.” من همچنین بدن سازی را انجام می دهم زیرا کلوپ ها تعطیل هستند ، اما خوشبختانه من یک میز در خانه دارم.

وی در مورد تأثیر تعطیلات در تمرین بازیکنان پینگ پنگ گفت: “این قطعاً مرا تحت تأثیر قرار داده است زیرا کاری که من با پدرم در خانه انجام می دهم مانند آموزش در یک باشگاه نیست.” علاوه بر این ، ما در اردوی تیم ملی بودیم و یک جلسه تمرینی خوبی داشتیم اما به دلیل شعله تاج بسته شد. با این حال ، ما باید با این وضعیت کنار بیاییم ، اما در دو یا سه هفته دیگر آماده خواهیم شد.

در سال 1998 ، حاجیلو درباره عملکرد خود گفت: “من یک مصدومیت جدی داشتم و حدود چهار ماه بازی نکردم. من تمام مسابقات ایران ، تورهای خارجی و مسابقات آسیایی را از دست دادم اما دو هفته بعد از بازگشت به این رقابت ها ، در تور ایران سوم شدم و چهار هفته بعد در انتخاب تیم بسیار خوب عمل کردم و نفر چهارم شدم.

در مورد شانس 32 تیم در مسابقات جهانی تیم برای حضور در تیم ملی ایران ، این بازیکن گفت: “با عملکرد خوبی که دو سال پیش داشتیم ، در دسته دوم جام جهانی ماندیم و رتبه خود را ارتقا دادیم.” امیدوارم امسال با بحث و اردوهای فدراسیون بتوانیم موقعیت خود را افزایش دهیم.

حاجیلو در پایان گفت. امیدوارم به زودی این بیماری به پایان برسد و همه ورزشکاران و مردم به سیر طبیعی خود بروند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا