مجله عمومی

کرونا ۶۱ کارخانه در تاکستان را تعطیل کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین رجب رحمانی ، ظهر پنجشنبه در جلسه نزدیک مجلس با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از وظایف نظام و انقلاب تأمین حداقل سطح زندگی برای مردم است. در جامعه.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: هنگامی که ویروس کرونا شیوع یافت ، 61 کارخانه در شهر تاکستان تعطیل شدند و این بیشترین بحران اقتصادی را ایجاد کرد.

وی افزود: در حالی که آرزوی قلبی ما این است که استان تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را کاهش دهد اما وجود برخی مشکلات اقتصادی این احساس را برای فقرا احساس کرده است که باید حمایت کمیته امداد را احساس کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: امیدواریم اوضاع اقتصادی مردم بهتر شود تا بتوانیم تعداد کمتری از افراد را که تحت کمیته امداد و رفاه قرار می گیرند ، ببینیم.

اجرای برنامه شهید رجایی برای حمایت از فقرا

لطف خداوند سیاهکلی ، نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک نیز گفت: “کمیته امداد یکی از نهادهای انقلابی است که امام خمینی (ره) از آن یاد کرده و فعالیت های آن در زمینه کمک به کمبودها متمرکز شده است. البته فعالیت های چشمگیری در آنها از موفقیت این نهاد خوشحال هستند.

نمایندگان قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشتند: آمار به دست آوردن امده بسیاری از خانواده ها با حمایت کمیته امداد خودکفا شده و از کمیته امداد خارج شدند.

وی گفت: “بحث های امروز ما در مورد خانواده هایی است که به کمیته امداد تعلق ندارند ، اما با توجه به شرایط آنها.” جوگو مردم نیازمند و محروم در نظر گرفته می شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ضروری است افراد آسیب دیده در لیگ تاج ، روستاییان و افرادی که در مناطق محروم و مشاغل غیر بازنشسته زندگی می کنند در چارچوب برنامه شهید رجایی مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: درخواست ما برای اجرای برنامه شهید رجایی حمایت از افراد نیازمندی است که تحت پوشش بیمه یا سازمان خاصی نبوده و نیستند و ما می خواهیم با اجرای برنامه شهید رجایی این افراد تقویت شوند. „

سیاهکلی با اشاره به افزایش تسهیلات مشتری گفت: تا به امروز حدود 50 میلیون برای تسهیلات اشتغال مشتری هزینه شده است اما تالاس ما در مجلس می خواهیم این تعداد به بیش از 100 میلیون جای خالی برسد.

وی ادامه داد: توجه مجلس به بودجه کمیته امداد با افزایش 40 درصدی همراه بود که بیشتر آن تسهیلات بود. با توجه کارآفرینی و ایجاد شغل.

وی گفت: “پیش بینی ما برای سال 1400 پرداختن و حمایت از افراد معلول و بدون حمایت هیچ سازمانی در برابر ویروس ویروس کرونا قلب و شرایط نامساعد اقتصادی است.”

وی در پایان سخنان خود گفت: تلاش های ما در مجلس برای جمع آوری اعتبارات لازم برای آژانس های امدادی از جمله كمیته امداد تاكنون موفقیت آمیز بوده است و امیدواریم كه ارقام مناسب برای صندوق آن سازمان وارد شود . “

بودجه محرومیت در سال 1400 افزایش می یابد

فاطمه محمد بیگی به دنبال این جلسه گفت: ما درحال حاضر ما به دنبال افزایش حقوق بازنشستگی افرادی هستیم که در کمیته امداد شورای اسلامی عضو هستند و هزینه فقر و محرومیت از محرومیت را در دستور کار شورای اسلامی قرار داده ایم.

نماینده ساکنان قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخشی از مسائل محرومیت در کمیته بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مطرح می شود ، در این زمینه ، حقوق بازنشستگی افراد تحت پوشش امداد و بهزیستی است. کمیته در بودجه 1400 افزایش می یابد.

محمد بیگی در پایان گفت: بودجه سال 1400 یک بار رد شده و ارائه شده است. برای همه اهداف ، پیش بینی میزان دقیق بودجه محرومیت برای افزایش بودجه در حال حاضر امکان پذیر نیست ، اما امیدواریم که بتواند اتفاقات خوبی برای تأمین بودجه کمیته امداد و بهزیستی رخ دهد.

روح الله عباسپور سخنان نماینده را اینگونه ادامه داد: مشارکت کمیته امداد با توجه اشتغال ، به ویژه برای خانوارهایی که سر زن دارند ، برکات زیادی به همراه داشته است ، یکی دستیابی به اقتصاد مقاومتی و پایداری و دیگری تشویق رشد. استخدام بود.

نماینده مردم بوینینجرا و بالا وی در کنفرانس مشاوره اسلامی گفت: امروز کسانی که تحت کمیته امداد کار می کنند می توانند به راحتی در خانه کار کنند و فضای کار را گسترش دهند به عنوان مثال سالن تولید چرم در آبگرم با 40 کارمند می تواند زمینه اشتغال را فراهم کند 300 نفر. “کردن.

وی اظهار داشت: نکته مهم در مورد استخدام کمیته امداد این است که هزینه ایجاد اشتغال در این موسسه بسیار کمتر از سایر مناطق و صنایع است.

سرانجام این مقام مسئول گفت: برای موفقیت و پیشرفت ارتباطات و همکاری اعضای پارلمان و نهادهای مهمی مانند کمیته امداد ضروری است و در این بین ما تلاش می کنیم وظایف خود را در مجلس به خوبی انجام دهیم. “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا