مجله بانوان

کشاورزی در زمین تمرین رکوردار پرتاب چکش زنان/ عرب رستمی: زمین جدید فنس پرتاب ندارد

سوابق سعادت دارنده بانوان ایرانی می گوید که به دلیل اینکه محل آموزش قبلی وی به کشاورزی اختصاص داشت ، وی به رشته دیگری نقل مکان کرد که حصار ندارد.

زهرا عرب رستمی ، رکورددار پرتاب پتک ایرانی در گفت وگو با کندوج ، با اشاره به وضعیت تمرین خود اظهار داشت: من تمریناتم را شروع کرده ام و تمرکزم روی مسابقات جهانی جوانان است که در آگوست سال آینده در کنیا برگزار می شود. ورود به مسابقات 58 متر است که من برنده شدم ، اما در ایران یک مسابقه ورودی برای اردوی تیم ملی نیز وجود دارد که باید در آن شرکت کنم.

وی افزود: “شرایط آموزش من خوب است اما مثل همیشه امکانات خاصی ندارم. زمین پرتابی که قبلاً در آنجا استفاده می کردم اکنون به کشاورزی اختصاص دارد و به یکی از روستاهای ورامین که 15 دقیقه با خانه ما فاصله دارد رفتم اما حصار پرتاب وجود ندارد از طرف دیگر ، من دستکش و کفش پرتابی ندارم و اگرچه وزن چکش های من باید 4 کیلوگرم باشد ، اما تمیز نیستند و وزن کمتری دارند. امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم

پتک چکش گفت: “زمین فعلی من مخصوص فوتبال است و فقط دو دور دارد که تجهیزات پرتاب را با خود بردم.” این زمین بزرگ است اما خطرناک است زیرا حصار ندارد. زمین اول دارای دیواری در فاصله 60 متری محل پرتاب بود و چون پرتاب های من با چکش سه کیلوگرمی بیش از 65 متر و با چکش چهار کیلوگرمی بیش از 60 متر بود ، چکش های من همچنان به دیوار برخورد می کردند یا از دیوار می افتادند. من مشکلی ندارم ، فقط می خواهم تجهیزات لازم برای تمرین داشته باشند. البته هیئت در تهران اولین حصار خاک را در محل تمرین جدید من آورد ، اما هنوز کسی آن را نصب نکرده است.

وی در مورد مسابقات پیش رو گفت: به نظر می رسد مسابقات کشورهای اسلامی در ماه مه در ترکیه و مسابقات چین در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود. معدن 59 متر است. در نتیجه ، من می خواهم شرایط تمرینی خوب کم کم به سطوح بالاتر برسد. امیدوارم اتحادیه در این زمینه برنامه ریزی کند ، زیرا ما اکنون فروشگاه نداریم ، در حالی که کشورهای دیگر طبق مقررات بهداشتی فروشگاه های خود را شروع کرده اند.

این ورزشکار خواستار ثبت رکورد برای نوجوانان شد و گفت: من امسال فقط در رده سنی جوانان هستم و دوست دارم رکورد بزنم اما این انجمن قرار است در پایان سال مسابقه ای برگزار کند که متناسب با سن من نباشد. گفته شده است که ما رکورد اعزام نوجوانان به مسابقات آسیایی را در اختیار خواهیم داشت و من باید با مقامات فدرال صحبت کنم و در صورت امکان زمان باید به گونه ای باشد که سن من یکسان باشد.

سرانجام عرب رستمی از باشگاه خلیج پلیمر تشکر کرد و گفت: “این باشگاه برای من و ورزشکاران بسیار سخت کار کرد ، بنابراین یکی از انگیزه های من برای شکستن رکورد حمایت از این تیم بود.” امیدوارم او همچنان قدرتمند باشد و از ورزشکاران حمایت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا