مجله حوادث

کشف بیش از ۲۶تن موادمخدر در پایتخت/ جمع‌آوری ۴۱ هزار معتاد متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 26 تن انواع مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با کندوجوی در مورد عملکرد پلیس علیه مواد مخدر در پایتخت در سال 1999 گفت: “سال گذشته ، همکاران من در اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ، توسعه همکاری با پلیس ویژه و مقامات انتظامی سایر مناطق را در دستور کار خود قرار دادند و اطلاعات آنها سیاست در مورد اعدام. “همچنین افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در راستای این اقدامات ، در مقایسه با سال 1998 شاهد افزایش 18 درصدی در تشخیص مواد مخدر بودیم و بیش از 26 تن دارو کشف و ضبط کردیم. “تعداد کشفیات داروهای روانگردان 18٪ بیشتر از سال 1998 بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در مقایسه با سال 1998 در بازداشت های قاچاق انسان 25 درصد افزایش داشتیم ، گفت: طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در این فصل 5 درصد افزایش داشته است.

حسنوند در مورد جمع آوری معتادان متجاهر گفت: در پوشش معتادان متجاهر ، تقریباً 41000 نفر را در تهران جمع كردیم كه بعضی از آنها چندین بار جمع آوری و به دلایلی مانند كهولت سن ، برخی بیماریهای عفونی و غیره ممنوع اعلام شده است. . “تصویب شده است.

به گفته وی ، اقدامات پلیس علیه مواد مخدر در سال 1400 ادامه خواهد داشت و به طور جدی به قاچاق مواد مخدر در مقیاس کوچک ، قاچاق انسان و سایر جرایم مرتبط با مواد مخدر رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا