مجله حوادث

کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد در گمرک

رئیس پلیس گمرک امنیت اقتصادی ناجا از کشف 135 تن خوراک دام پوسیده و غیرقابل خوردن و دستگیری 6 متهم در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش کندوج ، سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارشناسان مستقر در پاسگاه گمرک ناجا ، مستند محموله های گمرکی و انجام عملیات فنی و ویژه پلیسی بر روی چندین تریلر حامل دانه های دامی از دانه های قراضه بندر انزلی .

وی افزود: با توجه به اینكه مقصد كلیه حمل و نقل استان آذربایجان غربی بود ، پرونده با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استانهایی كه محموله جابجا شده است ، هماهنگ شد و پلیس امنیت اقتصادی استانهای فوق چهار تریلر را در استان زنجان متوقف و دو تریلر در استان زنجان برای بررسی بیشتر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: در تحقیقات اولیه همکاران مشخص شد که تمام دانه های دام پوسیده ، کپک زده و برای دامها غیرقابل استفاده است.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کردند ، افزود: در این پرونده شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای محاکمه به مراجع قضایی تحویل شدند. “

به گزارش سایت پلیس ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تشکر و تشکر از مردم برای همکاری خوب با پلیس ، خواستار انجام اقدامات غیرمجاز تجاری از طریق خدمات 110 پلیس فوریت های پلیسی به پلیس شد تا بتوانند پشتیبانی کنند آی تی. با برداشتن موانع به تولید داخلی کمک کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا