مجله عمومی

کشف ۱۸۸ هزار دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،

“مصطفی رجبی مشهدی” با اشاره به کمک 18 هزار میلیاردی این مراکز به شبکه برق گفت: 188 هزار دستگاه برای استخراج غیرقانونی رمز ارز در سراسر کشور در 3 هزار و 330 مرکز مستقر بودند که در گزارش ها مشاهده شد. تحویل دادگاه ها

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مصرف برق این مراکز 551 مگاوات بوده است ، ادامه داد: برای تولید و رساندن این میزان برق به محل مصرف باید یک نیروگاه 700 مگاواتی احداث می شد. .

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه احداث نیروگاه 700 مگاواتی نیاز به وام 18000 میلیارد دلاری دارد ، گفت: صاحبان این مراکز برای استفاده غیرقانونی از سیستم برق از انشعابات قبلی استفاده کرده و یا ارتباطات غیرقانونی برقرار کرده و باعث نوسانات زیادی در انرژی می شوند. از مناطق این مراکز استفاده کنید.

وی به عاملان شبکه برق هشدار داد: “صنعت برق راهکارهای قانونی برای تأمین برق این مراکز را در نظر گرفته است ، اما برخی از آنها به طور غیرقانونی از برق استفاده می کنند و حقوق دیگران را نقض می کنند ، در حالی که انجام این کار باعث نوسانات شبکه برق می شود. “آنها همچنین می توانند به لوازم الکترونیکی دیگران آسیب برسانند.

رجبی مشهدی افزود: اگر این مراکز غیرمجاز در سایت های صنعتی باشند ، به دلیل نوسانات شبکه ، می توانند میلیاردها دلار خسارت به صاحبان صنایع مستقر در آنجا وارد کنند.

سخنگوی صنعت برق گفت که حتی تجهیزات صنعت برق نیز به دلیل این مصارف غیر مجاز که بار سنگینی بر شبکه وارد کرده ، آسیب پذیر هستند. آنها می توانند مسائل را از طریق سامانه سامات توانیر به آدرس www.tavanir.org گزارش دهند. ir

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا