مجله علمی و سلامت

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گزارش شفاف ، داروسازان امیدوارند که از آوریل (این ماه) همه شهروندان در این کشور بتوانند این تجهیزات را از داروخانه ها و داروخانه ها تهیه کنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تایید و توزیع نهایی و نحوه استفاده از آزمایشات خانگی کرونا هستند. کیت ها

تجهیزات خودآزمایی در واقع مانند روش های آزمایش آنتی ژن Covid 19 کار می کنند.

بر خلاف آزمایش PCR که انجام آن 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن Quid طی 30 دقیقه در دسترس است ، اما نسبت به آزمایش PCR از دقت کمتری برخوردار است.

اگر دقت تست های آزمایشگاهی PCR 98٪ باشد ، این خودآزمایی های خانگی 80٪ دقیق هستند.

رسانه های فرانسوی عملکرد تست های خودآزمایی در خانه را با آزمایش های بارداری مقایسه می کنند و ادعا می کنند که این آزمایشات ممکن است بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمایش کوئید ممکن است آزمایشات بیشتری لازم باشد.

کار با این خودآزمایی ها در خانه آسان است. کافی است با استفاده از یک لوله نازک نصب شده روی دستگاه ، قسمت کوچکی از مخاط بینی را با مایع موجود در دستگاه مخلوط کنید و سپس مایع را روی دستگاه تشخیصی نهایی قرار دهید تا در عرض 30 دقیقه نتیجه را ببینید.

دیگر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این تجهیزات را در داروخانه ها می فروشند اما هیچکدام موافقت نهایی وزارت بهداشت را ندارند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأکید کرده است که این خودآزمایی ها فقط در خانه برای افرادی که هیچ علامتی از بیماری کوید ندارند و بیش از 15 سال سن دارند ، قابل استفاده است.

براساس گزارش یورونیوز ، قیمت لباس ها در فرانسه که کمترین قیمت را در بین کشورهای اروپایی دارد ، 6 یورو است که به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته عالی بهداشت علیه کوید 19 ، به زودی به 5 یورو می رسد. شورای عالی فرانسه در مبارزه با کوید 19 هفته ها به مطالعه انجام آزمایشات خود در خانه پرداخت تا اینکه سرانجام در پایان ماه مارس تصویب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا