مجله عمومی

کلاس‌های یک ساعته در “شاد” ممنوع

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،

آقای. محسن حاجی میرزایی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما افزود: باید بین کلاس ها استراحتی ایجاد شود تا دانش آموزان بتوانند استراحت کرده و برای کلاس بعدی آماده شوند.
وی تشکیل کلاس های نیمه وقت در شبکه شاد را ممنوع اعلام کرد و گفت: این امر باعث خستگی بیش از حد چشم و گوش دانش آموزان می شود و عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت.
وی دلیل ایجاد چندین دوره بعد از ظهر برای افزایش ترافیک اینترنت در صبح را تشریح کرد و افزود: دسته ها بعد از ظهر با سرعت بیشتری تشکیل می شوند.
وی تأکید کرد: غیبت غیر موجه دانش آموزان در شبکه آموزش شاد ممنوع است و همه مدارس باید در جایی که در مورد نحوه آموزش هر دانش آموز تصمیم گیری می شود ، اصل یادگیری داشته باشند.
وزیر آموزش ، علوم و فرهنگ خاطرنشان کرد: مدیران باید از طریق هر روش آموزشی ، از جمله آموزش از شبکه شاد ، آموزش تلویزیونی و بسته های آموزشی ، بر تحصیل دانش آموزان نظارت کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نباشد.
وی گفت: ما هنوز پیگیر صدور سیم کارت های دانشجویی هستیم ، این سیم کارت دارای مشکلات فنی بود که در صورت برطرف شدن مشکلات قابل اجرا است.
آقای. حاجی میرزایی گفت: اپراتورها تمهیداتی را برای سیم کارت دانش آموزان و اینترنت تمیز در نظر گرفته اند و عملکرد دانشجویان از 15 شهریور نشان می دهد که آنها استفاده از شبکه را با خوشحالی انتخاب کرده اند و اکنون این شبکه به رکورد 315 گیگابایت بر ثانیه رسیده است. انجام داده است. وی گفت: استفاده از یک شبکه شاد باعث شده دانش آموزان کمتر از شبکه های مجازی دیگر استفاده کنند.
وی گفت: در جلسه ای که با معاونان اداره کل و مدیر کل آموزش و پرورش در مناطق داشتم ، به این نکته اشاره کردم که آموزش با کیفیت به عهده همه دانش آموزان است و برخی رسانه ها اظهارات من را سوpre تعبیر کردند و آن را به سمت معلمانی که ادعا کردند این تفسیر نادرست است هدایت کردند.
وی افزود: امیدوارم ستاد وزارت ارتباطات خوبی با مدارس و مدارس داشته باشد تا بتوانیم برای همه دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب آموزش با کیفیت ارائه دهیم.
وی گفت: هیچ بخشی از کتاب درسی تخریب نمی شود و طبق طرحی که به معلمان اعلام شده ، آنها موظف به آموزش مواد لازم هستند.
وی از اضافه پرداختی معلمان در روزهای آینده خبر داد و افزود: هزینه تحصیل بیش از 5000 میلیارد تومان در ماه است كه 100 میلیارد تومان آن هزینه های مختلف است كه دیر پرداخت می شود.
وزیر آموزش ، علوم و فرهنگ به آموزش دفاع غیرمستقیم برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: یکی از آموزشهای موفق جمهوری اسلامی ایران در بازی دفاعی غیرمستقیم ، ادامه تحصیل در شبکه آموزش شاد بود.
وی ادامه داد: با تعطیلی مدارس با یک پدیده غیرمنتظره روبرو شدیم و ظرف یک هفته توانستیم به شبکه و تلویزیون شاد کمک کنیم تا خلا that موجود در کلاس ها را پر کند.
وی با اشاره به نقش آموزش در زمینه دفاع غیرمستقیم افزود: دانش آموزان باید آموزش ببینند تا بتوانند از آرمان ها و ارزش های خود دفاع کنند و بتوانند از کشور خود محافظت کنند.
وی به آموزش دفاعی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این آموزش در کتب درسی دانش آموزان گنجانده شده و دوره های آموزشی خوبی به معلمان ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا