مجله حوادث

گرما و خطر اشتعال مواد ضدعفونی‌کننده در داخل خودرو

سازمان آتش نشانی شیکاگو در مورد خطرات احتمالی در حمل مواد ضد عفونی کننده داخل خودرو به دلیل استفاده بیشتر از مواد ضد عفونی کننده به دلیل شیوع تاجی هشدار داده است.

به گزارش کندوج ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده به مردم توصیه کرده است که برای جلوگیری از انتشار تاج ، به طور منظم دست و سطوح مختلف را ضد عفونی کنند ، آتش نشانی شیکاگو اعلام کرده است که ضد عفونی خواهد شد. قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در داخل خودرو ممکن است خطر آتش سوزی باشد.

تمیز نگه داشتن دستان بخش مهمی از مبارزه با کورونا است. با این حال ، سازمان آتش نشانی شیکاگو همچنین توصیه می کند که مردم از نحوه نگهداری و استفاده صحیح از این مواد آگاه باشند و به خصوص رانندگان به دلیل اشتعال پذیری این ترکیبات و خطر احتمالی آتش سوزی ، باید ضدعفونی کننده را در معرض نور مستقیم خورشید در خودرو قرار دهند. برای جلوگیری از آتش و همچنین کرونا.

این اداره در بیانیه ای اظهار داشت: هرچند اینگونه حوادث نادر است زیرا این روزها نیاز به استفاده از این مواد افزایش یافته است ، اما توصیه می شود برای جلوگیری از خطر احتمالی در خانه و اتومبیل ، آنها را در مکانی امن نگهداری کنید.

به نقل از شیکاگو نیوز ، اخیراً یک اتومبیل در شیکاگو به دلیل ذخیره مواد شوینده دچار آتش سوزی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا