مجله ورزشی

گل محمدی محروم شد – کندوج

به گزارش خبرگزاری کندوج ، کمیته انضباطی سو the استفاده سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی از داور هفته 25 لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان که طبق اسناد ویدئویی خود داور چهارم را به اعتراض سوق داد ، اقدامات یحیی گل محمدی در مقابل مسئول مسابقه تخلف و مطابق با مواد 13 و 55 آیین نامه انضباطی و مطابق با مواد 93 و 94 شناخته شده است. طبق همین قوانین ، وی به شش ماه محرومیت و محرومیت از بازی در لیگ برتر به مدت شش ماه همراه با جریمه 400 میلیون ریالی محکوم شد.

این تصمیم ظرف هفت روز از تاریخ این اعلان قابل تجدیدنظر در شورای تجدیدنظر است.

* دیدار آلومینیوم اراک و سیرجان گل گهر در رقابت های جام حذفی در جایی برگزار شد که علیرضا منصوریان موقعیت رسمی مسابقه (داور) را نقض کرد.
کمیته انضباطی اعلام کرد که علیرضا منصوریان ظرف دو روز دفاع را به کمیته ارسال می کند.
خطای یکی از بازیکنان حسنpour Hamidi اعلام شده اما داور به دلیل کارت ایستادن روی توپ و مانع از ضربه سریع بازیکن حریف در دقیقه 80 میشه. کمیته انضباطی اعلام کرد که ظرف دو روز دفاع را به کمیته ارسال خواهد کرد.
کمیته انضباطی اعلام کرد تیم گلگهر سیرجان به دلیل داشتن 6 اخطار در صورت داشتن دفاعیه در برابر رفتار نامناسب تیم ، باید حداکثر 2 روز یک دفاع برای این کمیته ارسال کند.

دیدار شهرداری آستارا و تیم های گل ریحان البرز در سری لیگ یک در تاریخ 12 ژوئیه در انزلی برگزار شد که محمد زارع گشتی (فومنی) قوانینی را که تیم گل ریحان البرز به حمل اسلحه و تشویق تیم متهم شده بود ، زیر پا گذاشت. برای خارج شدن از جعبه ، قرار دادن طبق سفارش موقت.
بنابراین ، طبق ماده 100 آیین نامه انضباط و تا زمان صدور رای مناسب ، ورود وی به هر استادیوم فوتبال در کشور ممنوع است و لازم است ظرف 48 ساعت دفاع کتبی خود را به کمیته ارسال کند.
این تصمیم ظرف دو روز پس از اطلاع ، قابل اعتراض به هیئت تجدیدنظر فدرال خواهد بود.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا