مجله علمی و سلامت

یک توصیه برای کاهش التهاب پوست و مفاصل

تحقیقات جدید نشان می دهد که تغییر رژیم ها و تغییر رژیم غذایی غربی به رژیم متعادل می تواند خطر التهاب پوست و مفاصل را کاهش دهد.

به گزارش کندوج ، راز سلامت پوست و مفاصل در میکروب های روده. یک مطالعه توسط محققان آمریکایی نشان داد که یک رژیم غذایی غنی از قند و چربی منجر به عدم تعادل در بافت میکروبی روده می شود و ممکن است در ایجاد بیماری های التهابی پوست مانند پسوریازیس نقش داشته باشد.

نتایج این مطالعه نشان می دهد که یک رژیم غذایی متعادل سلامت روده را بازیابی می کند و درماتیت را سرکوب می کند.

به گفته محققان ، مطالعات قبلی نشان داده است که یک رژیم غذایی غربی که با وجود قند و چربی مشخص می شود می تواند منجر به التهاب پوست و پسوریازیس شود. با وجود داروهای ضد التهابی قوی برای درمان این بیماری پوستی ، تحقیقات نشان می دهد تغییرات ساده در رژیم غذایی می تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود علائم پسوریازیس داشته باشد.

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که مربوط به سیستم ایمنی بدن است. وقتی سلول های ایمنی به سمت سلول های سالم پوستی هدایت نشوند ، باعث تورم ، پوسته پوسته شدن و قرمز شدن خارش پوست می شوند. تقریباً 30٪ بیماران مبتلا به پسوریازیس دچار آرتروز پسوریازیس می شوند که با علائمی مانند سفتی و خستگی صبح ، التهاب انگشتان دست و پا ، درد مفاصل و جایگزینی ناخن همراه است.

رژیم غذایی تعادل میکروبی روده و التهاب پوست را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا غذا یکی از مهمترین متغیرها در مدیریت میکروارگانیسم های روده است. رژیم های غربی می توانند باعث تغییر سریع و ایجاد اختلال در میکروارگانیسم ها در روده و عملکرد آن شوند و این برهم زدن تعادل میکروبی به التهاب روده کمک می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا