مجله بانوان

۱۵ دقیقه تاریخی برای والیبال زنان/ به وقت دیده شدن

پخش تلویزیونی از مسابقات والیبال بانوان در رده امید ، اگرچه محدود بود ، اما اتفاق بزرگی بود که می تواند نوید روزهای بهتری را برای این دوره جذاب بدهد.

به گزارش کندوج ، پخش تلویزیونی یکی از اصلی ترین چالش های ورزش بانوان است که تأثیر بسزایی در آشنایی افراد ، جذب حامیان مالی و به طور کلی توسعه این بخش دارد. در همین راستا ، زنان ورزشکار در رشته های مختلف بارها و بارها خواستار پخش رسانه های مسابقات خود شده اند و معتقدند که وقتی با حجاب کامل در زمین حاضر می شوند.

به تدریج ، اینترنت و شبکه مجازی به زنان ورزشکار این فضا را داد تا از آنها برای انتشار اخبار و به اشتراک گذاشتن هرچه بیشتر عکس و فیلم از مسابقات خود استفاده کنند. علاوه بر این ، Instagram Live به عنوان ابزاری م effectiveثر در این زمینه عمل کرد ، حتی برخی از رشته ها مانند بسکتبال در سال 1399 می توانستند بازی های خود را مستقیماً از طریق رسانه های آنلاین پخش کنند و به صورت زنده در شبکه های مجازی اتحادیه بسکتبال ، که در آخرین مسابقات بازی بین بهمن و مهرام ، بیش از هزار نفر به طور زنده زنان بسکتبالیست را تماشا می کردند ، اما هنوز هم مشکل پخش تلویزیونی وجود دارد.

در همین حال ، برخی از مقالات سهم کمتری از رسانه و حتی پخش آنلاین نسبت به سایر مطالب دارند. یکی از آنها والیبال است که لیگ در سکوت و بدون تأمل زیاد به پایان رسید. علی رغم اینکه این فصل مسابقات کیفیت بهتری نسبت به سال های اخیر داشت ، اما مردم از آن مطلع نشدند. این محدوده به دلیل جذابیت می تواند افراد زیادی را به خود جلب کند و علاقه مندان را به دنبال آن ترغیب کند.

اخیراً در یک اتفاق تاریخی ، فینال والیبال بانوان در گروه سنی امید به مدت 15 دقیقه از طریق شبکه ورزش به صورت زنده پخش شد. البته قبل از این بازی تیم های شهید شامللی و تاسیسات دریایی از سری مسابقات دسته هندبال بانوان در فصل گذشته با تاخیر از طریق شبکه بین المللی جام جم پخش می شد اما این بار پای زنان به صورت مستقیم از شبکه ورزشی نت پخش شد.

پوشش تلویزیونی زنده ورزش های زنان می تواند یک مشکل دائمی کمبود اسپانسر در این بخش را حل کند. وقتی می بینید که بستری برای تبلیغات و درآمدزایی شما ایجاد می شود و وقتی رسانه می شوند ، زنان اتفاق می افتند. از طرف دیگر ، تأثیر زیادی در انگیزه ورزشکاران دارد زیرا آنها می دانند که تلاش آنها دیده شده است و مردم آنها را می شناسند. در عین حال ، هرچه یک رشته در جامعه بیشتر شناخته شود ، افراد بیشتری به سمت آن جذب می شوند و این به معنای ظهور استعدادهای جدید است که می تواند توانایی زنان ایرانی را بیش از پیش در صحنه بین المللی نشان دهد.

در این راستا نمی توان از گسترش ورزش در بین مردم چشم پوشی کرد و جامعه ای شادتر داشت. اگرچه نمایندگان مختلف ورزش در کشور کم کاری را به عنوان یک مشکل بزرگ عنوان می کنند ، اما پخش رسانه های ورزشی زنان که نیمی از جامعه هستند می تواند علاقه و انگیزه زیادی را برای این ورزش فراهم کند و ارتباط آنها با ورزش را افزایش دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا