مجله عمومی

۱۶ هزار خانوار نیازمند و محروم در مازندران توانمندسازی می شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام بشیر علیشاه سه شنبه شب در تمرین کمک های وفادار به سه شهرستان غرب مازندران با اشاره به در پیش ماه مبارک رمضان بودن گفت: در این ماه برنامه های متعددی برای خدمت رسانی به جامعه هدف و نیازمندان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون پرس غذا در قالب اکرام مهدوی بین نیازمندان توزیع شد، افزود: امسال یک میلیون و 500 هزار پرس غذای مهدوی و در سال گذشته 210 هزار سبد غذایی و امسال 300 هزار سبد غذایی توزیع شده است. بین خانه ها توزیع شد.

وی طرح اکرام ایتام را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: 2700 ایتام و 10 هزار نفر تحت پوشش برنامه محسنین هستند و بر اساس برنامه در تلاش هستیم 20 هزار حامی برای خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان جذب کنیم.

حجت الاسلام علیشاه وی گفت: درصددیم سرانه کمک به ایتام و نیکوکاران را به یک میلیون تومان برسانیم زیرا فقر ولسوالی را رصد می کنیم. پر شده شکم مرد استان باید یک میلیون درآمد داشته باشد و 100 هزار تومان.

مدیر کمیته امداد مازندران سرانه کمک جاری به ایتام و نیکوکاران را 600 هزار تومان عنوان کرد و گفت: هزار و 300 واحد به دلیل کمبود در حوزه مسکن در دست ساخت است.

یا غسل تعمید برای آن مشارکت های مؤمنانه باید بر اساس محله ها و مساجد باشد. وی تعداد خیران را 456 خیر برشمرد و گفت: فردا در شرق مازندران دو هزار سبد غذایی و 150 سری کمک های خانگی توزیع می شود.

حجت الاسلام علیشاه وی گفت: ما افتخار می کنیم که سال گذشته یک جوان روسی پشت خط نداشتیم تا میزبانی و بیش از هفت نفر را دریافت کند. خواندن همچنین لوازم خانگی بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد مازندران با اشاره به صندوق امداد بخشداری گفت: در سال گذشته به سه هزار نفر پشت نوبت تسهیلات داده شد و تعداد نوبت های برگشت به صفر رسید.

وی توانمندسازی خانواده را اصل سیاستی جامعه امداد عنوان کرد و گفت: امسال 440 میلیارد تومان وام حمایتی خانواده تخصیص یافته و 11 هزار و 400 فرصت شغلی برای جوانان و امسال 800 هزار تومان ایجاد شده است. برای 16000 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا