مجله عمومی

۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت نذورات خوزستانی‌ها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش جمال خبرنگار آنلاین هالی وی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «نظر قربانی» در خوزستان اظهار کرد: این طرح بر اساس مفاهیم دینی و با هدف ارتقای معیشت خانواده های نیازمند در عید سعید قربان اجرا می شود.

وی افزود: مردم خوش قلب، خیرین و همه کسانی که قصد ادای نذر عید سعید قربان را دارند می توانند در این برنامه شرکت کرده و گوشت زندگی خود را از طریق دفاتر جمعیت امداد و موسسات خیریه در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهند. تحت این موسسه .

هالی وی با اینکه از کفر خوزستان برای کمک به مستمندان تمجید کرد، گفت: مردم خوزستان در سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان به صورت نذری گوشت یا نقدی برای این طرح کمک کردند.

وی با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و نذورات خیرین در عید سعید قربان، گفت: 200 ایستگاه ثابت و سیار با همکاری خیرین و مراکز، آماده دریافت هدایا و نذورات خیرین و خیرین منطقه هستند.

مدیر عامل شرکت امداد خوزستان گفت: بر اساس ارتباط با اداره کل دامپزشکی و به منظور تسهیل در امر خرید و ذبح دام زنده برای مردم خوب استان، مراکز توزیع و ذبح دام زنده با حضور بازرسان بهداشتی راه اندازی می شود و خیران می توانند از این مراکز بازدید کنند. پایه هایی برای فداکاری برای خود یک باخیمت شناخته شده آماده کنید و به نیازمندان تحویل دهید.

هالی وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد خوزستان از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت کمک ها و سایر کمک های خیرین منطقه هستند، تاکید کرد: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده های نیازمند می رسد.

وی با دعوت از خیرین و نیکوکاران خوزستانی برای پیوستن به این برنامه خداپسندانه گفت: کد سفارشی #06118877 * و شماره کارت 6037991899940575 برای دریافت کمک های مردمی در طرح ایثار به صندوق قرض الحسنه این منطقه اهدا شده است.

دکمه بازگشت به بالا