مجله عمومی

۲۸۷ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مرضیه قناریان سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج ماه نخست امسال 364 درخواست بازرسی در سیستم کنترل آسانسور ثبت شده است که منجر به صدور 287 گواهی ایمنی آسانسور شد.

وی افزود: از 364 درخواست ثبت شده برای تصویب استاندارد ، 145 مورد مربوط به اولین درخواست و 219 مورد به طور منظم برای تأیید بوده است.

مدیرعامل استاندارد لرستان ، اظهار داشت كه گواهینامه های امنیتی برای یك سال اعتبار دارند. به شهروندان توصیه می شود که صاحبان و مدیران ساختمانهایی که دارای آسانسور هستند باید آسانسورهای موجود را در کار خود نگهداری و نگهداری کنند.

قناریان اظهار داشت: برای اطمینان از رعایت شرایط استاندارد ، یک بازرسی منظم منظم از آسانسور در سیستم مدیریت آسانسور ثبت می شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه آسانسورهای نصب شده در کشور از ابتدای سال 1982 مشمول معیارهای اجباری است و گفت: یکی از شرایط صدور پروانه ساخت ساختمانها توسط شهرداری های منطقه ، تهیه گواهینامه ایمنی آسانسور است. “

مدیر اجرایی استاندارد لرستان با بیان اینکه برای اطمینان از ایمنی لازم در آسانسور ، استانداردهای مربوطه رعایت می شود و این موضوع به کلیه شهرداری های منطقه منتقل شده است ، اظهار داشت: صدور اتمام ساختمان های جدید منوط به تصویب ایمنی است.

قناریان با اشاره به راه‌اندازی سیستم کنترل آسانسور در https://candouj.ir//lift.isiri.gov.ir/ برای نظارت بیشتر بر روند استانداردسازی آسانسور در استان ، افزود: گواهی ایمنی آسانسور فقط از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

وی اظهار داشت: با استفاده از این سیستم متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به این اداره ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا