مجله فرهنگ

۳ فیلم؛ گزینه‌های تازه اکران آنلاین

محمد احمدی سه فیلم آماده برای نمایش آنلاین دارد.

این تهیه‌کننده فیلم که اخیراً مجوز نمایش فیلم سینمایی «قتل عمدی» به کارگردانی سعید دولت‌خانی را داده است ، به کندوج درباره برنامه‌های خود برای اکران این فیلم گفت: “با توجه به شرایط فعلی ، ما یک نمایش آنلاین از” قتل عمدی “را در نظر داریم. و در حال مذاکره هستیم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم. واقعیت این است که با توجه به تعطیلی سینماها و این واقعیت که حتی اگر سینماها افتتاح شوند ، مشخص نیست که این پذیرش چه خواهد بود ، فکر می کنم نمایش های آنلاین بد نیستند و نظر من مثبت است اما باید تصمیم گیری نهایی را با کارگردان و شرکای خود بگیریم .

به گفته وی ، “قتل عمدی” داستان اجتماعی درباره یک نجیب زاده می گوید که کارگردان در اولین فیلمش تجربه کرده است.

احمدی همچنین اضافه کرد: به غیر از “قتل برنامه ریزی شده” ، من دو فیلم دیگر هم آماده نمایش با شخصیت های “بعد از تو” به کارگردانی فرهاد نجفی و “تهران شاه اشیغ” به کارگردانی علی جابر انصاری دارم که هم اکنون در حال تهیه آن هستیم درباره آزاد شدن بیایید اقدام آنلاین کنیم.

“تهران شاهرخ عشق” سال گذشته در حدود 31 جشنواره شرکت کرده و موفق به کسب 5 جایزه بین المللی شده است. این فیلم یک طنز تلخ عاشقانه در مورد سه شخصیت است که علی رغم سر و صدای بی حد و حصر در شهر بزرگ تهران ، احساس تنهایی می کنند و درک عمیق تری از خود به دست می آورند تا این تنهایی را پر کنند.

خلاصه “بعد از تو” نیز آمده است: لیلا در روز تولدش در مورد زمانهای منزوی یک شهر شلوغ با غریبه ها در جستجوی عشق ، صلح و صداقت صحبت می کند. او در مورد ادغام با مردی که دوستش دارد فکر می کند ، اما وقتی مسافت زیاد می شود ، چیزی به نظر نمی رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا