مجله عمومی

۵۱ هزار نفر از افراد کرونا مثبت نقض قرنطینه کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
در برنامه تیتر امشب ، ایرج حریرچی اظهار داشت که در حال حاضر حدود 60٪ از ایسلندی ها مراقبت های بهداشتی را دنبال می كنند ، اما سطح آرزوی ما 90٪ است.

وی افزود: متأسفانه کنترل میدانی کافی در دولت مرکزی تا سطوح پایین تر وجود ندارد که بخشی از آن مربوط به زیرساخت های آماده نشده در کشور است.

دستیار وزیر بهداشت از مترو به عنوان یکی از مهمترین مکانهای شیوع ویروس بیماری کرونا نام برد: در دورترین روزها ، مترو پایتخت حدود 200000 مسافر را جابجا می کند ، در حالی که در روزهای قرمز در تاج این تعداد به حدود 700000 مسافر

وی ادامه داد: یکی از کشورهای آسیایی که بیشتر درگیر بحث تاج شده است ، مشکلاتی در بحث مترو دارد و روزانه ظرفیت قطار مسافری را سه برابر می کنند.

حریرچی با انتقاد از رفتار برخی از شهروندان در تخلفات قرنطینه ای گفت: متأسفانه 51 هزار خیر مثبت شهر خود را فرسنگ ها دور کردند و در ماه آوریل 21 درصد مردم مرتکب این جنایت شدند ، بنابراین اگر حامل جامعه به مدت 14 روز باشد ویروس قطع می شود.

وی افزود: روز گذشته در جلسه کمیته تأمین اجتماعی وزارت کشور ، دستورالعمل ها به دقت بررسی شد و تصمیم بر این شد که وزارت بهداشت تخلفات را گزارش کند و پلیس آنها را تحت نظر داشته و قانون را اجرا کند. . ”

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه در طرح قبلی ، هنگام جریمه 200 هزار تومانی متخلفان ، برخی محدودیت ها را رعایت نکردند ، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد که این مبلغ مرعوب کننده نباشد.

وی افزود: با این وجود ما در تصمیم گیری درباره جریمه ها از نظر اقتصادی مردم در نظر گرفته ایم و هدف ما این است که مردم را بدون جریمه در خانه نگه داریم.

دستیار وزیر بهداشت اعلام کرد: مراکزی که در دنیای آنلاین برای واکسیناسیون اعلام می شوند جعلی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا