مجله عمومی

۵ نفر که برای داربی جمعه از همه بی‌قرارتر هستند

این جمعه ، سربازان نیز پر از شور و شوق پیروزی هستند ، اما در وسط این داستان ، 5 نفر متفاوت هستند. این 5 نفر انگیزه مضاعفی برای موفقیت در یک شهر بالقوه دارند.

به گزارش کندوج ، روزنامه است همشهری وی نوشت: “بدون شک همه دربی دربی به بمب علاقه مند هستند. نیازی به گفتن نیست که همه در این بازی با وجود هر آنچه که سعی می کنند به بهترین شکل ممکن بازی کنند نقشی دارند. زیرا دربی کوتاهترین مسیر جاودانگی در تاریخ است؛ میانبر کامل. وقتی پرسپولیسی ها بعد از یک ربع قرن هنوز در مورد بهنام طاهرزاده صحبت می کنند یا استقلال هنوز بازی اسماعیل شریفات را فراموش نکرده است ، به این معنی است که این بازی پتانسیل خارق العاده ای دارد. به همین دلیل سربازان این جمعه نیز پر از علاقه به پیروزی هستند ، اما در وسط این داستان 5 نفر مختلف وجود دارد. این 5 نفر انگیزه مضاعفی برای موفقیت در یک شهر بالقوه دارند.

یحیی سرانجام ، یک بار آن را بگیرید!

یحیی گل محمدی در دربی دسته دوازدهم ، دربی دربی نوزدهم دور ، دربی نیمه نهایی جام حذفی و دربی دربی دور بیستم سرمربی پرسپولیس بود. اما وی در هیچ یک از این 4 بازی پیروز نشده است. هر 4 بازی با تساوی به پایان رسید و البته این بازی با یک اشتباه روی استقلال در ضربات پنالتی به پایان رسید. بدون تعریف و تمجید ، حداقل در سه شورش گذشته ، دست یحیی به هیچ وجه خالی نبود و او ابزار لازم برای کار را داشت ، اما هر بار مرتکب اشتباهاتی می شد که برای او گران تمام می شد. این ناکامی ها به تدریج این فرضیه را تقویت می کنند که “گل محمدی مرد بازی بزرگی نیست.” او اکنون باید در بازی جمعه پیروز شود تا هم این کلمات و هم حدیث را باطل کند و در مسابقات قهرمانی از سپاهان عقب نماند. نیازی به گفتن نیست که باخت برای فرهاد مجیدی برای پرسپولیسی ها بسیار بسیار تأسف آور خواهد بود.

فرهاد؛ فرار از نام فراز

شاید اگر فرهاد مجیدی می دانست که فراز کمالوند به زودی او را ترک خواهد کرد و پس از آن همه موفقیت ها به نام دستیار اخراج شده نوشته خواهد شد ، او اصلاً این انتخاب را روی نیمکت آبی ها انجام نمی داد. اکنون فضای حمایت و حتی تحلیل های عمیق تر به گونه ای شده است که به نظر می رسد مجیدی پس از از دست دادن دستیار خود حرفی برای گفتن نخواهد داشت. شکست برابر ذوب آهن نیز شرایط را برای او سنگین کرد. فرهاد برای فرار از نام “فراز” باید به موفقیت فوری و بزرگی دست یابد و البته هیچ مسابقه ای برای این منظور بهتر از دربی در دربی نیست. او می داند که پیروزی در این بازی تاجگذاری او در استقلال را شکل داده و در این بین او را در مسیر مطمئنی قرار می دهد. مجیدی که در طول بازی ستاره بازی با پرسپولیس بود ، در این بازی به عنوان مربی در نیمه نهایی مسابقات مقدماتی سال گذشته نیز طعم پیروزی را چشید. بنابراین او به خوبی می فهمد که کسب یک حریف سنتی چه لذتی دارد. در عین حال پیروزی احتمالی استقلال این تیم را به لیگ قهرمانان بازگرداند.

شیخ شکستن طلسم تاریخی!

اکنون همه می دانند و می پذیرند که این دیابت مهاجم فصل گذشته نیست. او امسال کار درستی انجام نداد و به اندازه کافی برای حقوق دلار خود کار نکرد. دیابت باید سرانجام این کاهش را در جایی جبران کند و این شرایط ممکن است در دربی تهران باشد. عجیب است که بازیکنان خارجی استقلال در دربی گلزنی کرده اند و تاکنون در تاریخ حتی یک بازیکن غیر ایرانی موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده است. حداقل در سال های اخیر هیچ بازیکنی بیش از شیخ دیاباته لیاقت شکستن این طلسم را نداشته است. او می تواند با گلزنی در این بازی نام خود را در تاریخ استقلال جاودانه کند. علاوه بر این ، هیچ تضمینی وجود ندارد که این آخرین دربی نباشد. بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است.

حامد لک؛ دوباره اعتماد به نفس پیدا کنید!

آغاز اقامت وی ​​در پرسپولیس یک رویا بود. نقش او در صعود پرسپولیس به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا غیرقابل بحث است. اما در فصل جدید لیگ ، خبری از آن نقطه جادویی نبود و او تقریباً به صفحه اول همان دروازه بان ثابت سالهای گذشته بازگشت. لک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان درخشش نداشت و همچنین در لیگ برتر به راحتی گل زد. در ماه های اکتبر و نوامبر ، زمانی که خبری از حامد در لیست اعلامیه تیم ملی نبود ، بسیاری از دراگان اسکوچیچ انتقاد می کردند ، اما اکنون هیچ کس جای خالی تیم ملی را نمی بیند. به نظر می رسد این دروازه بان باید دوباره اعتماد آرا را از هواداران بدست آورد و البته درخشش مناسب در دربی می تواند کار را برای او انجام دهد.

آرمان رمضانی؛ اگر این کمک کند طالع بینی

این بازی در دربی اول 2 سرکش دارد. برای ما آسانتر بود که نام محمد نادری را در این لیست بنویسیم. او هم بازیکن بهتری است و هم احتمالاً در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. چنین زرق و برق کمیاب می تواند پرسپولیس را از دست دادن این بازیکن پشیمان کند. داستان آرمان رمضانی اما دقیق تر است. البته او چنین بازیکن کارآمدی نیست اما مسئله این است که او از پرسپولیس اخراج شده و به استقلال تحویل داده نخواهد شد. اگر آرمان روز جمعه فرصت بازی پیدا کند و اگر حضورش موثر باشد ، یک اتفاق تاریخی و فراموش نشدنی زیبا خواهد بود. “این می تواند شورشی علیه کل جهان باشد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا