مجله بانوان

۷۰۰ طلبه از مدارس علمیه خواهران زنجان فارغ التحصیل شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زینب صالحی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه زنان دختر دانش آموز نقش عمده ای در تربیت فرزندان خود دارند ، اظهار داشت: 1010 دانش آموز در حال حاضر در مدارس و در سمینارهای خواهران تحصیل می کنند. ناحیه. “

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 700 دانشجو از دفاتر خواهران منطقه فارغ التحصیل شده اند ، افزود: برای سال تحصیلی جدید ، دفاتر منطقه زنجان 180 نفر را در سطح دوم جذب می کنند.

معاون پرورشی حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در این سمینارها 50 نفر در سطح سوم (کارشناسی ارشد) حضور دارند افزود: وی در سمینارها خواهر منطقه شده است.

صالحی تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد معلمان در مناطق خواهران در این ناحیه از این مدارس فارغ التحصیل می شوند.

وی افزود: ثبت نام حوزه علمیه خواهران زنجان بصورت آنلاین و حضوری تا 30 اردیبهشت سال آینده در استان زنجان ادامه دارد و علاقه مندان برای شرکت در آزمون های سطح دو با مدرک 40 سال به بالا یا مدرک پایه هشتم و هفدهم می توانند خود را در آزمون ثبت نام کنند تقریباً در 16 ژوئیه برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان زنجان تأکید کرد: به دنبال شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، کانال ها و گروه های مختلفی در شبکه های مجازی راه اندازی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا