مجله ورزشی

مدیر خندان به فدراسیون برنمی‌گردد

به گزارش اتاق کندوج؛ علی کفاشیان درباره علت عدم حضور دیروز وی در پارلمان فدرال توضیح داد: همانطور که در خارج از تهران هستم ، جلسه را با تلفن همراه تماشا کردم.

وی با اشاره به مهمترین تغییرات قانونگذاری و راه باز برای کسانی که می خواهند رئیس جمهور ایالت فدرال شوند ، گفت: در حال حاضر اتحادیه یک سال فرصت دارد تا تصویب اتحادیه را به عنوان یک قانون خصوصی و مستقل پس از انتخابات ثبت کند. .

عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال خاطرنشان کرد: 12-13 سال پیش ، وقتی من به انجمن پیوستم ، اساسنامه این زمان به این شکل بود و ما با همان بخشنامه پیش رفتیم. البته او می خواست قانون اساسی توسط پارلمان و دولت تصویب شود ، اما این بار فیفا اصرار کرد و خواستار تغییراتی شد. در آن زمان رابطه به صورت موقتی مدیریت می شد و ما وقت آن را نداشتیم.

کفاشیان ادامه داد: “تغییرات جزئی دیگری نیز در نظر گرفته شده است ، از جمله افزایش تعداد نمایندگان مجلس و شرایط عضویت در یک هیئت فوتبال.” کسانی که می خواهند سوار شوند ، حتی اگر سابقه کار در مدیریت هر نوع ورزش ، می تواند در انتخابات شرکت کند و لازم نیست فوتبالیست باشد ، البته کسانی که رأی می دهند می توانند ملاک ها و عواملی داشته باشند.

رئیس سابق اتحادیه فوتبال گفت: “هرکسی که می خواهد در انتخابات شرکت کند باید امتحان خود را پس داده باشد زیرا فوتبال جایی نیست که کسی بتواند آن را کنترل کند.” با 18 سال سابقه کار در انجمن ، 4 سال در کمیته المپیک و مشارکت در وزارت ورزش ، چند قدم برداشتم و معتقدم فوتبال مستلزم استعداد است.

وی در پاسخ به این سال که آیا کسی با سابقه تیم ملی می تواند به عنوان رئیس یا معاون رئیس اتحادیه کمک کند ، گفت: “کسانی که تجربه کار و بازی زیادی دارند ممکن است کاندیدا نشوند.” سمت مدیر فدرال جایی نیست که نصف بدهند. در فوتبال ، آنها از هر م institutionسسه ای شرکت می کنند و شخصی که رئیس جمهور می شود باید حوصله این کار را داشته باشد.

کفاشیان یادآور شد: البته شخصی مانند پلاتینی این کار را کرد که در یوفا برنده شد. آقای دادکان و بسیاری دیگر در کشور ما کار کرده اند و فوتبالیست ها به آنها احترام می گذارند. اگر این افراد بیایند پذیرفته می شوند اما اگر آنها شرکت نکنند و خودشان نیایند افراد دیگری انتخاب می شوند. لازم نیست رئیس یک انجمن فوتبال خوب یا یک داور خوب باشید. اگر تخصص داشته باشد می تواند کار خوبی انجام دهد.

وی در پاسخ به این سال که آیا درست است که مدرک رئیس جمهور برداشته شود ، گفت: “بله ، این شرط برداشته شده است.” به عنوان مثال ، اگر کسی دیپلم داشته باشد ، می تواند رئیس دولت فدرال شود. البته ، من فکر می کنم این یک مشکل است و حداقل باید بر آن نظارت شود. این را می توان در اصلاحیه بعدی اساسنامه انجام داد.

رئیس سابق فدراسیون در پاسخ به این س whetherال که آیا قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری را دارد یا خیر گفت: من قصد کاندیداتوری برای ریاست ندارم.

بهاروند روز گذشته در پاسخ به این سال که آیا بازنشستگان می توانند برای اتحادیه کاندید شوند ، گفت که می توانند در انتخابات شرکت کنند: و اتحادیه فوتبال یک سازمان غیر دولتی عمومی است ، بازنشستگان نمی توانند برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند. اگر یک سال بعد قانون تغییر کند ، بازنشستگان می توانند رأی دهند.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا