مجله ورزشی

سایه بلاتکلیفی بر شمشیربازی بانوان/ فدراسیون ۷ ماه بدون نایب رئیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، کرونا و شیوع این ویروس باعث رکود فعالیت ها و برنامه ها در کلیه ایالت های فدرال شده و به طور کلی ورزش را متوقف کرده است ، اما به نظر می رسد این موضوع در برخی ایالت های فدرال به “سپر” تبدیل شده است تا بقایای زمان را برای کرونا پنهان کند و نتواند تکمیل کند. آنها

از جمله این موضوعات می توان به انجمن های نرده و بخش بانوان این اتحادیه اشاره کرد که به دلیل نداشتن نایب رییس جمهور از گذشته تصمیم گیری و برنامه ریزی نشده است.

شهناز کروود نایب رئیس اتحادیه شمشیربازی بود ، البته تا سال گذشته ، هنگامی که استعفا خود را اعلام کرد ، و پس از 5 سال به وی این پست و مشکلات وی داده شد. کروود که در سال 1992 مدیریت حصار زنان را از زهره کردگری ، همسر جواد خیابانی به عهده گرفت ، در نوامبر سال گذشته استعفا داد تا در اعتراض به کاستی ها و غفلت از برنامه ها و تصمیمات خود برای اجرای آنها ، استعفا دهد. جالب اینجاست که رئیس جمهور فدرال این تصمیم را خیلی سریع و بدون هیچ تلاشی برای تغییر آن اتخاذ کرد.

فضل الله باقرزاده موافقت کرد تا معاون رئیس جمهور خود را چنان سریع و بدون هدر دادن وقت استعفا دهد که به نظر می رسد این فرصت را دارد که کار را با آب نمکی پر کند ، اما جای خالی 7 ماه برای معاون رئیس جمهور در شمشیربازی چاره ای نیست. این در حالی نیست که تلاش جدی برای حل عدم اطمینان پیرامون استعفا باشد.

از استعفای شهناز کروود تا مارس که ورزش کشور به دلیل شیوع کرونا کاملاً تعطیل بود ، یک دوره سه ماهه وجود داشت که می توانست برای نرده بانوان ثمربخش باشد ، اما این دوره به دلیل عدم تصمیم گیری مستقیم بود. حملات او برای زنان شمشیر زن خیلی مرفه نبود.

از زمان کسب كرونا ، شمشیربازی بانوان كاملاً از بین رفته است و برخلاف بسیاری از رشته ها ، هیچ خبری از این رشته و ورزشكاران زن نیست ، زیرا هیچ مقام مستقیمی برای پیگیری مطالبات و برنامه های آنها در دست نیست.

از سوی دیگر ، کورونا می توانست از فرصت برگزاری فروشگاه ها و مسابقات از سوی مدیران ورزشی استفاده کند ، اما از طرف دیگر به آنها این فرصت را می داد که حداقل بخشی از شکست را برطرف کنند و پیگیری های لازم را انجام دهند تا بهترین تصمیم را در مورد آنها بگیرند. در اتحادیه شمشیربازی ، هیچ سخنی از انتخاب معاون جدید رئیس جمهور برای زنان وجود ندارد.

به گفته خبرنگار آنلاین ، البته در زمانی که اتحاد شمشیربازی بدون حضور معاونین زنان نبود ، علی رغم برنامه ریزی های گسترده و پیش بینی جناح ها و مجموعه های مربوط به بخش زنان ، انتقاد از این فصل به ویژه قوی بود. برای دختر رئیس جمهور اتحادیه ملی.

در هر صورت ، از نظر کلامی و بصری ، نرده های زن مسئولیت مستقیمی داشتند که از هر کس دیگری سنگین تر از آنها بود ، اما هفت ماه است که نرده های زنانه چنین مسئولیتی را بر دوش نگرفته اند و هیچ برنامه ای را که آرزوی آن را داشته باشند. دوره Corona و محدودیت های آن را طی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا