مجله بانوان

کرونا و بلاتکلیفی فینال بسکتبال بانوان/ طائرپور: می‌ترسیم بازی کنیم

سرمربی بسکتبال بانوان گروه بهمن درباره برگزاری دور برگشت نهایی با تیم بانوان گرگان گفت: ما می ترسیم این بازی در شرایطی رخ دهد که بیماری کورونا رخ داد زیرا آسیب دیدگی احتمالی برای بازیکنان وجود دارد.

به گزارش کندوج ، بازی خانگی فینال بسکتبال بانوان بین تیم بهمن تهران و شهر بانوان گرگان در ماه مارس به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. تقریباً سه ماه پس از پایان مسابقات ، اخیراً دفتر مرکزی انجمن ورزشی کرونا از افتتاح ورزشگاه ها و مسابقات در چندین رشته انفرادی خبر داد. حسن روحانی همچنین روز شنبه 17 اردیبهشت اعلام کرد فعالیت های ورزشی توسط اشیا فطر بدون تماشاگر و پیگیری موضوعات بهداشتی برگزار می شود ، اما انجمن بسکتبال هنوز تصمیمی در مورد بازگشت به فینال بانوان نبرد. به نظر می رسد برگزاری نتیجه بسکتبال به دلیل درگیری شدید بین بازیکنان بسیار خطرناک است و باید تصمیم گیری درستی در این زمینه اتخاذ شود.

سرمربی بهمن ، نازی تایرپور به کندوج گفت: ما می ترسیم این بازی در شرایطی رخ دهد که بیماری کرونا رخ دهد ، زیرا احتمال این وجود دارد که بازیکنان مجروح شوند. بیایید دولت فدرال تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به مخالفت باشگاه بانوان گرگان برای اعلام پایان لیگ بدون برگزاری بازگشت ، گفت: گرگان می خواهد بازی خانگی برگزار شود اما با این شرایط مشخص نیست چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد ، حتی آموزش خطرناک است زیرا اگر بازی ها تأثیر بگذارد ، خانواده ها می گیرند. همچنین درگیر با این حال ، باید ببینیم تصمیم چیست.

سرمربی بهمن اضافه کرد: باید وظیفه لیگ تصمیم گیری شود زیرا ما هزینه زیادی را خرج کردیم و به فینال رفتیم اما این عدم قطعیت بسیار دشوار است. اگر کرونا نباشد ، دوست داریم بازی کنیم زیرا خیلی سخت کار کرده ایم و یک سال را در تمرینات و بدن سازی سپری کرده ایم ، اما خطرناک است.

وی به یک درگیری اساسی در بازی بسکتبال اشاره کرد و گفت: “بازی در بسکتبال بسیار نزدیک است و درگیری های بزرگی وجود دارد ، بنابراین مسافت را محافظت نمی کند ، بنابراین عاقلانه تر است که پایان لیگ را اعلام کنیم.” البته این تصمیم در دست من نیست و تیم گرگان باید تصمیم خود را اعلام کند.

تایرپور در پایان تأکید کرد: “پیشتر نامه ای نوشتیم که از ما خواسته بود ماموریت بازی را تعیین کنیم که به ما می گوید هر وقت وزارت ورزش اجازه دهد ، بازی را بدون تماشا برگزار خواهیم کرد.” البته فکر نمی کنم وزارت ورزش اجازه این کار را بدهد. ما می خواستیم قبل از ترک لیگ ، فینال بازی کنیم ، اما گرگان به دلیل شکست کرونا آن را تأیید نکرد ، در حالی که شیوع آن زمان آنقدر جدی نبود.

به گزارش کندوج ، فینال بانوان در لیگ یک در قالب دو پیروزی از سه بازی برگزار می شود و تیم گروه بهمن در دور اول این مسابقه زنان گرگان را با نتیجه 56 بر 53 شکست داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا