مجله بانوان

طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان عملیاتی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: زنان نقش موفقی در تربیت و اعتلای جامعه دینی و فعالیت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن دارند.

وی با اشاره به فراخوان طرح ملی حرکت زنان برای پیشبرد تبلیغات اسلامی گفت: ما می گوییم همه مادران مجاهد تحصیل کرده و خانواده های مکتبی و انقلابی هستند.

دیلمی با اشاره به تشکیلات سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه زنان و نظارت بر توانمندی این گروه تأثیرگذار در رشد انقلاب اسلامی افزود:

مسئول تبلیغات و آموزش فرهنگ ایسلندی گلستان گفت: این پروژه برای مشارکت ، تقویت ، تقویت و ایجاد ظرفیت های فرهنگی و مردمی بزرگ در حوزه زنان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه محورهای مهم این برنامه جامع را برجسته کرد و افزود: شناسایی و ثبت نام زنان در این برنامه در قالب مشارکت انقلابی ، جهادی و مردمی از طریق رویکرد ، تحقیق محتوا ، آموزش و آموزش ، جامعه مردمی ، تبلیغ ، تبیین و تولید فرهنگی.

دیلمی گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و بهره مندی از این طرح می توانند به وب سایت pishraftyaran.ir مراجعه و یا با شماره های 226 ، 322364571 ، 32266009 ، زنان در امور داخلی ، 226 ، مدیر تبلیغات اسلامی استان گلستان تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا