پلمب اقامتگاه‌هایی که تور غیرمجاز می‌پذیرند

پلمب اقامتگاه‌هایی که تور غیرمجاز می‌پذیرند

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی همچنین از تصویب وضعیت برخی از ترافیک جاده ای بین ایالت ها در نوروز خبر داد: تورهای گردشگری باید در ایام تعطیلات در نوروز مطابق با قوانین بهداشتی برگزار شوند. هتل ها ، اقامتگاه ها و گردشگری و بوم گردی نیز مجاز به پذیرش سفرهای غیر مجاز نیستند.

به گزارش کندوج ، مقر کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی کرونا بیانیه ای صادر کرد و تأکید کرد که سفر از “به” و “به” شهرهای نارنجی و قرمز از 16 مارس 1999 تا 6 آوریل 2014 ممنوع است. همچنین از مردم خواسته شد سفر را در یک زمان مناسب دیگر به تعویق بیندازید ، اما اگر قصد دارد تا آنجا که ممکن است سفر کند ، تا آنجا که ممکن است با ماشین سفر کنید ، به سلامتی و خانواده خود اطمینان کامل داشته باشید و سپس یک سفر را برنامه ریزی کنید ، دستورالعمل های سفر را دنبال کنید. به منظور نظارت دقیق توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در صورت تغییر روند بیماری در شهرها ، افراد غیر مقیم باید در اسرع وقت و کسانی که از وضعیت بیماری مطلع هستند ، مراجعه کنند ( تست مثبت) به سفر و مسافرت تحت هیچ شرایطی.

به دنبال اعلام وضعیت ، علی اصغر مونسان – وزیر فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی – از فرمانداران پرسید: در ایام نوروز ، آنها باید از نزدیک بر هتل ها ، به ویژه گردشگری بوم گردی نظارت کنند و طبق بخشنامه ارسال شده توسط معاون وزیر. گردشگری در سراسر کشور سفرهای غیر مجاز را متوقف کنید و به هتل ها ، محل اقامت و جهانگردی و همچنین گردشگران محیط زیست اطلاع دهید که اجازه پذیرش سفرهای غیر مجاز را ندارند.

وی در صحبت با معاون شورای و مدیریت این وزارتخانه افزود: “من از معاون وزیر گردشگری می خواهم این موضوع را از نزدیک رصد کند و اگر سفرهای غیرقانونی گردشگری توسط مراکز اقامتی و گردشگری و هتل ها تأیید شود ، مرکزی که تخلف شود ، آنلاین و موم شده بلافاصله. مستقیما. “

وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی پیش از این از برنامه “سفر هوشمند” به دفتر مرکزی کرونا خبر داده بود و اظهار داشت که سفر فقط با تور گشت و گذار و در صورت اجازه رزرو امکان پذیر است. با این حال ، ستاد مرکزی کرونا هنوز در مورد سفر به شهرهای زرد و آبی با این شرایط توضیحی نداده است.

این وزارتخانه همچنین “سیستم ثبت سفر” را تحت عنوان سازماندهی سفرهای نوروزی در طول کرونا ، جایی که مجوز سفر صادر می شود ، راه اندازی کرده است. این سیستم عمدتاً با هدف جلوگیری از فعالیتهای غیرقانونی افراد و اشخاص حقوقی غیرمجاز ، سازماندهی سفرهای مختلف داخلی و بین المللی ، جلوگیری از سفرهای غیر مجاز ، تسهیل شکایات ، تعهدات شفافیت برای بهبود کیفیت خدمات ، ایجاد آمار دقیق و اطلاعات سفر و دفاتر پشتیبانی و شرکتهای مسافرتی و گردشگری با مجوز مطابق با نقطه B (اجرای سفر) راه اندازی شده اند.

اسماعیل برات ، معاون ارزیابی گردشگری ، گردشگری و صنایع دستی وزارت فرهنگ نیز تأکید کرد: همه شرکت های جهانگردی موظف به ثبت سفر و گزارش اطلاعات و همچنین مقاصد سفر داخلی و بین المللی هستند. در این سیستم ، مگر اینکه عواقب و مسئولیت ثبت نام نکردن سفر و مشکلات بعدی ناشی از این امر در درجه اول با دفاتر و مجریان تور باشد. مردم و مسافران نیز باید این نیاز را از دفاتر گردشگری داشته باشند و سفرهایی را که در سیستم ثبت شده و دارای کد رهگیری هستند خریداری کنند.

اجرای صحیح این طرح و دستور وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به همکاری و هماهنگی پلیس راهور ناجا و پلیس بستگی دارد. از آنجا که اگر شما بر کد رهگیری و مجوزهای سفر تسلط ندارید و به سادگی در تلاش برای بستن یا مسدود کردن محل اقامت هایی هستید که سفر غیر مجاز را تأیید کرده اند ، در این صورت حدس می زنند که سفرهای غیر مجاز تمایل به استفاده از محل های اقامت غیرمجاز و کار مسکن غیر مجاز دارد. گرمتر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا