مجله ورزشی

ایران باید تلاش کند قطب اصلی فوتوالی آسیا شود

کندوج / خوزستان رئیس انجمن ورزش های روستایی و بومی و مردم بومی با اشاره به برنامه فدراسیون برای برگزاری بخش عکاسی از سال 1400 ، گفت:. ”

محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه مسابقات جام ملی ستارگان عکس که امروز (24 بهمن) در اهواز به پایان رسید ، اظهار داشت: عکس یکی از جذاب ترین ورزش های ساحلی در طبیعت گردشگری ورزشی است. فوتووال یکی از بزرگترین امکانات ورزشهای ساحلی است که می تواند آینده درخشانی داشته باشد و در آینده ای نه چندان دور قطعاً شاهد وجود این ورزش در سواحل جهان و آسیا خواهیم بود و اگر خدا بخواهد در المپیک نیز شاهد این ورزش خواهیم بود.

به گزارش کندوج ، وی گفت: در سال های اخیر بحث استعدادیابی و توسعه عکاسی در استان ها مطرح شده است و ارتقا of عکاسی در همه استان ها از برنامه های فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های محلی و بومی است. . وی افزود: “از مزایای این رشته این است كه به دلیل تعداد كم ورزشكار ، تجهیزات كمتری نسبت به بسیاری از تیم های رشته ای مورد نیاز است و در این شرایط اقتصادی قطعاً چنین رشته هایی در قالب اقتصاد مقاومتی به ما كمك زیادی می كنند.

رئیس اتحادیه ورزش در روستاها و بومیان و شهرداری ها گفت: باید تلاش کنیم عنوان قهرمانی کشور را در قالب جام ها و مسابقات کشوری توسعه دهیم و به بخش عکاسی مراجعه کنیم و وجود باشگاه هایی را ببینیم که سرانجام میزبان آنها باشد. “مسابقات بین المللی عمومی و شرکت در مسابقات بین المللی عمومی ، مرکز اصلی آسیا باشد و قادر به کسب عناوین بزرگ در جهان باشد.

وی همچنین در مورد دپارتمان عکاسی کشور گفت: “ما برای حفظ بخش برنامه ریزی کرده ایم و به دلیل همه گیری تاج در تلاش هستیم که این بخش را برای سال آینده متمرکز نگه داریم و در سال 1401 این اداره تأسیس شد و ما برمی گردیم. مطمئناً ، وقتی شرایط کرونا بهبود یابد ، احتمال برگزاری لیگ در سال 1400 به عقب و جلو وجود دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا