مجله فرهنگ

آیت الله نوری همدانی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرد

کندوج/ قم حضرت آیت الله نوری همدانی پس از تزریق نوبت سوم واکسن کرونا گفتند: اگر مردم نیایند و عواقب منفی داشته باشند، در پیشگاه خداوند پاسخگو هستند، هرچند ممکن است معلوم نباشد آثار مثبت واکسن تا کی در بدن باقی خواهد ماند. بدن

حضرت آیت الله نوری همدانی پس از تزریق نوبت سوم واکسن کرونا، میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) را با فداکاری کادر پزشکی در ایام کرونا تبریک گفتند و افزودند: فعالان حوزه سلامت که واقعاً زحمات زیادی کشیدند. اینگونه ایثار و تقدیس شهید به سلامت جامعه و جان مردم عنایت داشت و زبان از بیان این زحمات عاجز است و خداوند به همه آنها سعادت و سلامتی عنایت فرماید.

این مرجع تقلید در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ضروریات هر جامعه حیات مردم و حفظ جان و سلامتی است که خداوند متعال زندگی را دوست دارد و ارزش زیادی قائل است. به زندگی انسان «در اسلام احکام و مقررات بسیاری برای حیات و سلامت روح انسان وضع شده است که اهمیت این موضوع را نشان می دهد.
آیت الله نوری همدانی یکی از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت را واکسیناسیون همه جانبه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اگر پزشکان و متخصصان متدین و متخصص تشخیص دهند واکسیناسیون جامع ضروری است و تا ریشه کنی این ویروس ناخوشایند باید با جدیت انجام شود. . بودن.

وی گفت: معتقدم همه باید واکسینه شوند زیرا تشخیص پزشکان و متخصصان این موضوع را تایید کرده است. اگر مردم نیایند و کمبود داشته باشند و عواقب منفی داشته باشند، در پیشگاه خداوند پاسخگو هستند، هرچند ممکن است مشخص نباشد که اثرات مثبت واکسیناسیون تا کی بر بدن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا