مجله حوادث

احتمالات جدی برای منشأ بوی مرموز در تهران / ضرورت تعیین متولی برای سنجش بو

رئیس آژانس پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه نمی توانیم به دنبال منبع بو در خیابان ها بگردیم گفت: درگیر شدن همه دستگاه ها و همکاری لازم در این زمینه ضروری است. ما همچنین آماده کار کامل در این زمینه هستیم.

به گزارش کندوج ، بوی اسرارآمیز برای اولین بار در اوایل دی ماه سال 1397 به گوش مردم تهران رسید ، بویی که با کمک شبکه های اجتماعی و هشتگ هایی به نام # بوی_م رمزآلود بسیار سریعتر شد و بسیاری از کاربران در مناطق مختلف شهر از استنشاق خود در زمان حضور در تهران خبر دادند. آنها دادند. پس از آن بود که بسیاری از مصاحبه ها و نظرات در مورد منشأ این بو توسط مقامات مختلف گرفته شد ، حتی برخی از آنها در میان شهروندان پاسخ داده شد ، اما در نهایت منشا exact دقیق این بو اعلام نشده یا حداقل توسط مردم به دست نیامده است. .

حدود یک سال بعد ، اواخر دسامبر سال گذشته ، رئیس پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران از خرید دو کنتور بو خبر داد و گفت: این دستگاه روابط بو را تعیین می کند و با این کار می توان منشا آن را ردیابی کرد. وی همچنین تأکید کرد که برای دستیابی به تأیید دقیق تر ، حداقل 15 دستگاه باید در سطح شهر نصب شود.

اکنون ، تقریباً دو سال پس از ماجرای مرموز بوی و یک سال پس از خرید کنتور بو ، بوی اسرارآمیز به تهران بازگشته و تبدیل به یک خبر شده است. در این شرایط س theال این است که آیا از کنتور بو استفاده شده توسط آژانس پیشگیری و مدیریت بحران تهران استفاده شده است؟ رضا کرمی محمدی در گفت وگو با کندوج من به این سوال پاسخ داده ام.
رئیس آژانس پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران در مورد استفاده از این ابزارها گفت: “نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود برنامه ریزی آژانس به عنوان متولی این پرونده و منشأ آن و سایر ادارات و ابزارها در Find It و همکاری با این سازمان است.
کرمی محمدی با بیان اینکه امکان جستجوی بو فقط در خیابانها وجود ندارد ، گفت: لازم است همه دستگاه ها مشارکت داشته و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. آژانس مبارزه با بحران و مدیریت در تهران نیز آماده کار کامل در این زمینه است.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی ما از دو ابزار برای اندازه گیری منبع استفاده کردیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و البته احتمالات جدی وجود دارد که در حال بررسی آنها هستیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران همچنین در مورد اثربخشی ماشین آلات خریداری شده گفت: دستگاه های اندازه گیری بو ، ترکیبات گازهای موجود در هوا را بررسی می کنند و با تجزیه و تحلیل آن مشخص می شود که کدام ترکیبات بو را بوجود آورده اند. در موارد فعلی و موارد قبلی ، این دستگاه ها وجود عنصر گوگرد را تشخیص داده اند. اما منشا تولید این گوگرد کجاست؟ تا به امروز ، مطالعات مختلف نشان داده است که آرادکوه نمی تواند منبع این بو در ماه های دسامبر و ژانویه باشد ، که در سال های اخیر باعث آزار شهروندان شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا