مجله علمی و سلامت

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

NBC News گزارش می دهد که در کشورهایی که بیماری عروق کرونا قلب در حال افزایش است، شهرداری ها و مدارس اقدامات پیشگیرانه تری را برای محدود کردن شیوع این بیماری در کلاس های درس در نظر می گیرند، از جمله به عنوان یک اقدام احتیاطی ما می توانیم مردم را به پوشیدن ماسک تشویق کنیم و در برخی موارد مدارس را تعطیل کنیم. .

باربارا فرر، رئیس بخش بهداشت عمومی در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری گفت: «در لس‌آنجلس، تعدادی بیماری عروق کرونا قلب در میان دانش‌آموزان فعال گزارش شده است.» مدارس متوسطه دوم از 27 مارس تا 24 آوریل چهار برابر شده است.

این امر پس از لغو ممنوعیت استفاده از ماسک در مدارس در 12 مارس صورت گرفت. وی گفت: با این افزایش اکنون به اندازه بهمن ماه در بین دانشجویان و کارکنان مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب داریم.

او همچنین گفت که مدارس را تشویق می‌کند تا از ماسک استفاده کنند در داخل خانه که تعداد زیادی دانش‌آموز و مردم تجمع می‌کنند. همچنین تلاش‌هایی برای تشویق مدارس به «آزمایش» و غربالگری علائم بیماری عروق کرونا قلب قبل و بعد از رویدادهای دسته‌جمعی، و بهبود تهویه و حمل‌ونقل داخلی انجام شده است.

مدارس آمریکایی

موارد بیماری عروق کرونا قلب در بسیاری از مناطق ایالات متحده از عید پاک و تعطیلات بهار افزایش یافته است. طبق گزارش NBC، طی دو هفته گذشته تعداد پذیرش در بیمارستان ها در سراسر ایالات متحده افزایش یافته است. به گفته وزارت آموزش ایالات متحده، تنها در ایالت مین، هشت مدرسه هفته گذشته با 1000 مورد بیماری همه گیر را گزارش کردند. یکی از این مدارس دبستان رامفورد بود که پس از قبولی 29 دانش آموز و 16 پرسنل در آزمون تاج گذاری تعطیل شد. مدرسه ایالتی بروکلین نیز پس از ابتلای 30 درصد مدارس به بیماری عروق کرونا، تحصیلات خود را نشان داد.

منبع: انجمن خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا