مجله عمومی

اعزام ماشین‌آلات برف‌روبی به منطقه مغان اردبیل/موادغذایی تامین شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا قاسمیان بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از روستای برف گیر استان مغان با اشاره به تلاش همه اعضای ستاد این شهرستان و اقدامات قابل توجهی در این منطقه گفت: راه ها روستایی بود و با تلاش شبانه روزی مسئولان برخی مشکلات برطرف شد اما بارش مداوم برف باعث بسته شدن مجدد راه ها می شود که این امر نیازمند همکاری صبورانه اهالی و مسئولان است.

وی به بحران خشکسالی و آب شرب در این منطقه اشاره کرد و افزود: مردم منطقه با وجود مشکلات موقتی ناشی از برف و طوفان برف شکرگزار نعمت الهی در قالب برف هستند.

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی اردبیل از ارسال ماشین های برفی سنگین یاقوت سرخ از مرکز ولسوالی و شهرهای مجاور گرفته تا شهرهای گرم و انگوت وی گفت: در روستاهایی که به دلیل بارش برف راه به مرکز شهرستان بسته شده بود نان کافی و سایر مواد غذایی مورد نیاز تهیه و ارسال شده و همچنان ادامه دارد.

قاسمیان با بیان اینکه در تامین نان و آرد مورد نیاز نانوایی های داخلی کمبود و مشکلی وجود ندارد، افزود: آب معدنی، غذای گرم و بسته های معیشتی نیز از سوی سپاه، بسیج و سایر ارگان ها تامین می شود. خدمتکاران بین مردم توزیع می شود.

وی همچنین از اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست و برای تامین سلامت و امنیت مردم هیچ چیزی پس انداز نخواهیم کرد.از پزشکان خواستیم در منطقه حضور داشته باشند. تا برف و طوفان تمام شود.

استاندار اردبیل در پایان از نیاز روستاییان و عشایر منطقه به تامین دام خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا