مجله ورزشی

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در لیگ‌ها/ بازی با جان انسان‌ها به خاطر یک مشت ریال!

طبق گزارش ها شفافستاد ورزشی کرونا شرایط را برای برگزاری غرفه ها و ادارات در زمینه های مختلف با برگزاری جلسات مختلف و حضور روسای فدراسیون ها اعلام می کند. در این ارتباط ، پروتکل های بهداشتی تعریف شده است که سایت انجمن ورزش پزشکی این دستورالعمل ها را برای تولید آن تعیین کرده است ، اما این سال مطرح می شود که با افزایش بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس ، نیاز به نگهداری از بخش ها چیست؟

این روزها ، هنگامی که تعداد افراد ممنوع است و بسیاری از شهرها سرخ پوش هستند ، بسیاری از روسای جمهور فدرال از دفتر کرونا خواسته اند لیگ را حفظ کند. با این وجود ، تعداد افراد مبتلا به Covid 19 نیز با تقسیم بندی بین ورزشکاران افزایش یافته و می توان حوادث فاجعه بار را پیش بینی کرد.

* آمارهای نگران کننده از افزایش بیماری کرونا ویروس قلب در لیگ ایران

اگرچه پروتکل های بهداشتی برای رشته های مختلف اعلام شده است و نماینده وزارت ورزش در جلسه ستاد کرونا علیه فساد بر اجرای این پروتکل ها در اردو و لیگ تأکید دارد ، اما به نظر می رسد بسیاری از این دستورالعمل ها اجرا نمی شوند.

همانطور که در اخبار گزارش شده است ، با برگزاری تقسیمات ، امتحانات تاج بسیاری از بازیکنان و کارکنان در زمینه های مختلف مانند فوتبال و همچنین تیم والیبال در ورامین و سایپا مثبت بوده است. در حال حاضر 23 نفر از اعضای تیم ورامینی از بیماری کرونا ویروس قلب رنج می برند. در جولای امسال ، تست برخی از بازیکنان سایپا مثبت بود. علاوه بر این دو تیم ، گزارش هایی از برخی تست های تاج مثبت در تیم های دیگر والیبال نیز منتشر شده است.

با ادامه بخشها ، قطعاً تعداد بیماران افزایش می یابد و این مسئله چنان نگران کننده است که این س theال را به وجود می آورد که نگهداری بخش با چه قیمتی انجام می شود؟

* با مشتی ریال با روح انسان بازی کنید!

ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا نیز اجازه برگزاری بازی های لیگ را اعلام کرد. اگرچه هنوز در مورد تست تاج کشتی مثبت صحبتی نشده است ، اما این تأثیر عمده ای است زیرا ورزشکاران با یکدیگر بسیار نزدیک هستند. این نگران کننده است البته نگرانی در مورد سایر افراد و گروه های ورزشی نیز وجود دارد.

تعداد بیماران مبتلا به کوید 19 در کشور بسیار زیاد است و تهران یکی از شهرهای کشور قرمز است. با این حال ، ما می بینیم که بخشهای مختلفی وجود دارد ، بسیاری از آنها به شدت از قوانین بهداشتی پیروی نمی کنند.

اگرچه نگه داشتن لیگ ها توجیه این است که عواید مسابقات و قراردادها به بازیکنان و ورزشکاران تحویل داده شود ، اما این بازی با جان ایران و قهرمانان چقدر ارزش دارد؟ آیا لازم است با یک مشت ریالا سلامتی قهرمانان را به خطر بیندازید؟ اگر به دلیل این بیماری زندگی این ورزشکار به خطر افتاد ، چه باید کرد و چه باید گفت؟

البته ، با توجه به مدت زمان محدود باقی مانده برای المپیک و بازی های پارالمپیک و مسابقات سهمیه بندی ، نگرانی های روسای جمهور ایالت ها قابل درک است ، اما مشخص نیست که چرا اینقدر بر برگزاری تقسیمات تاکید شده است یا به همین ترتیب غیرضروری اقدامات. به نظر می رسد با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، انجمن ها ، وزارت ورزش و کارکنان ضد بیماری عروق کرونا ویروس قلب در ورزش باید اساساً برای جلوگیری از بازی با زندگی انسان فکر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا