مجله عمومی

افزایش 29 درصدی بازداشت سرقت در ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



طبق این گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ جمال موسوی ظهر وی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال و فراتر از آن مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد ما در شهر ایلام سرقت 29 درصدی داشتیم.

و او می افزاید: “با تلاش”. 24 ساعت شبانه روز کارمندان در شهر ایلام از ابتدا امسال و در آن دوره 15 روزه ، 49 دزد او را دستگیر کردند.

آن افسر اجرای قانون ، امنیت نیازها مقدماتی جامعه می دانست و نشان دادن پلیس در ایران اسلامی این احساس امنیت برای مردم است.

سرهنگ موسوی در این باره اظهار داشت پلیس در سال جدید هرچند وظایف ذاتاً خود ، همزمان و با او دیگر سازمان هایی برای مبارزه با ویروس تاج پرداخت مداوم: این بیماری تنها مانع کاهش عملکرد نیست پلیس در دسته نه تنها امنیت برقرار كرد ، بلكه كارمندان تلاشهای خود را مضاعف كردند ذاتاً این کار را برای خودتان انجام دهید.

رئیس پلیس ایلام تأکید وی می افزاید: افزایش 29 درصدی سرقت نتیجه تلاش مضاعف پرسنل پلیس شهر است. پلیس، تأمین امنیت به شهروندان.


کلیه محتوای این سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا