مجله عمومی

مقابله مستمر با عرضه قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس ایلام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ دلاور القاصی آنلاین پنجشنبه شب در دیدار با نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه ایلام اظهار داشت: برخورد با اراذل و اوباش و همچنین بد حجابی و مبدل شدن از جمله دغدغه ها و خواسته های مردم در دستور کار است. فروشگاه های ویژه ای راه اندازی شده است.

وی گفت: برای مقابله با این موضوع ، پوشش پلیس و بدحجابی اقدامات خوبی را از سالهای گذشته با اجرای طرح نظارتی آغاز می کند و در آینده به روش خاصی رسیدگی می شود.

سرهنگ القاصی آنلاین با اشاره به پرونده قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق گاو گفت: قاچاق برای مردم این منطقه پدیده ارزشمندی نیست و پلیس اجازه نمی دهد قاچاقچیان به هدف شما برای ضربه زدن به تولیدات داخلی برسند.

وی با بیان اینکه اردوگاه های ویژه ای برای ورود و خروج قاچاق ایجاد شده است ، افزود: طی ماه های اخیر 900 راس دام ممنوع شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین به اقدامات پلیس منطقه در جلوگیری از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب اشاره کرد و گفت: در مکان هایی که ادارات و نمایندگی ها به دلیل قرمزی در شهرهای استان با تاخیر و بریدگی روبرو شدند ، ظرفیت پلیس 100٪ و مطابق با معیارهای. ترافیک کار می کند و کار می کند.

70٪ موارد ارجاع شده به مراکز پلیس با صلح خاتمه می یابد

وی افزود: پلیس منطقه ، در راستای اقدامات انجام شده توسط ستاد مدیریت کرونا ، تمام تلاش خود را کرد تا با جلوگیری از ورود و خروج غیرضروری این ویروس ناخوشایند را در منطقه کاهش و ریشه کن کند ، که منجر به کاهش مرگ و میر و تعداد افراد آلوده شده است. “ویروس در روزهای اخیر در این منطقه شیوع یافته است.

رئیس پلیس شهرستان ایلام به کاهش چشمگیر جرم در مقایسه با سایر مناطق در دنیای سایبر اشاره کرد و گفت: کلاهبرداری یکی از جرایم رایج در استان است که با پیروی از توصیه ها و هشدارهای پلیس ، مردم را مورد سو ab استفاده خائنین قرار می دهد.

سرهنگ القاصی آنلاین در قسمت دوم سخنان خود به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی کلانتری ها ، مراکز مشاوره و راه اندازی سیستم پاسخگو پلیس منجر به ارجاع 70٪ موارد به پلیس و مراکز نظارتی در منطقه حفاظت شده شده است. به صلح و هماهنگی پایان دهید.

رئیس پلیس شهرستان ایلام گفت: برای کاهش تصادفات در مناطق شهری و برون شهری بالاترین سطح را در کشور داریم که قصد داریم با پیچیدگی بیشتر تجهیزات پلیس تخلفات رانندگی را کاهش دهیم.

سرهنگ القاصی آنلاین گفت: امیدوارم با استفاده از توانمندی ها و همکاری های امام و جماعات در روز جمعه ، اعضای شورای امنیت ، بزرگان و معتمدین ، ​​دولت و وزارتخانه های امور خارجه و کلیه ساکنان عزیز ایلام بتوانیم امنیت و آرامش استان را بیش از پیش تقویت کنیم. “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا