مجله علمی و سلامت

تلاش هلال احمر برای ایجاد پایگاه‌ها و موسسات درمانی و خدماتی در ایلام

کندوج / ایلام معاون وزیر بهداشت ، درمان و توانبخشی وزیر هلال احمر از ایجاد مراکز و موسسات پزشکی و خدماتی در استان خبر داد.

“قاسم سلیمانی دشتکی” در دیدار با “فرید مرادیان” معاون وزیر بهداشت ، درمان و توانبخشی هلال احمر ، اما ضمن تبریک تولد حماسه آزادسازی مهران ، شهدای این اقدام افتخارآمیز گفتند:

وی ادامه داد: دیروز مهران جلوی تعطیلات آخر هفته دفاع و نبرد با دشمن در عملیات کربلا یکم بود و امروز این دروازه ورود به حرم مطهر عالیات و زیارت شماره یک در حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به سمت کربلا و مرکز توجه است. در کشور و جهان “

شهردار ایلام افزود: امروز براساس اقدامات صورت گرفته و عملیاتی ، آینده ای بسیار روشن و درخشان را برای مهران پیش بینی می کنیم تا این منطقه بتواند محرک محرک توسعه استان و کشور باشد.

وی با تقدیر از تلاشهای ستودنی هلال احمر در منطقه ، در سطح ملی و بین المللی ، اظهار داشت: نقش هلال احمر در ایلام بسیار سنگین و مهم است با توجه به اینکه بخش تلفات ناحیه است و از طرف دیگر مرکز توجه است. .

سلیمانی-دشتکی عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: نقش هلال احمر در حوادث و رویدادهای گفته شده غیرقابل جبران است و از جنبه های منطقه ای و ملی این تأسیس تشکر می کنم.

وی ایجاد یک هلیکوپتر با اعتبار 13 میلیارد تومانی و اختصاص هلیکوپتر با اعتبار بیش از 200 میلیارد تومان را یک کار مهم در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: به عنوان یک اقدام احتیاطی ، ما در دوره کرونا یک بیمارستان صحرایی ایجاد کردیم. مانده بود

شهردار ایلام با استقبال از برنامه های هلال احمر برای ایجاد تسهیلات بهداشتی ، خدماتی و تولیدی اظهار داشت: ما هیچ ممنوعیت صادراتی نداریم. در جلسه ای با فرماندار واسیت عراق نیز خواستار افتتاح کامل بازار تجارت شدیم. توافق شد كه كار در ترمینالها از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شود و اعلامیه های امضا شده برای صادرات وسایل پزشکی امضا شده و مبادلات آزمایشی امضا شود.

در پایان ، سلیمانی دشتکی با تمجید از موفقیت هلال احمر در استان ، اظهار داشت: موفقیت هلال احمر در استان رضایت بخش و مطلوب است و ما هیچ کاری در امور این سازمان صرفه جویی نمی کنیم و علاوه بر این خودم را داوطلب و اعضای این جامعه می دانم. من بزرگ می دانم

مرادیان ، معاون جمعیت هلال احمر کشور ، با وجود قدردانی و قدردانی از کمکها و ارتباطات خوب و سازنده استاندار ایلام با جمعیت هلال احمر در کشور و استان ، اظهار داشت: وی اظهار داشت که حضور وی فرصتی عالی برای و موفقیت در پروژه های آینده

وی در ادامه از ایجاد مراکز و مؤسسات پزشکی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر در مناطق مختلف استان بافندگی ، پایه و سازمان های بهداشتی ، درمانی و خدماتی را ایجاد می کند و در این راستا به کمک و همکاری دولت نیاز داریم. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا