مجله علمی و سلامت

چگونگی فعالیت مراکز توانبخشی هلال احمر تشریح شد

رئیس اداره توانبخشی هلال احمر از افتتاح سه مرکز توانبخشی در سه ماه گذشته و اختصاص 3 میلیارد تومان به مددجویان با کمک خیران خبر داد.

به گزارش کندوج، دکتر. پیمان نامدار به تشریح فعالیت های مراکز توانبخشی هلال احمر پرداخت و گفت: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در راستای وزارت بهداشت تلاش می کند؛ در این راستا، معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حال انجام است. بیش از 196 مرکز توانبخشی مانند ارتوپدی و اندام های مصنوعی مرتبط با پروتز، تجهیزات اصلاح ستون فقرات و همچنین فیزیوتراپی، کاردرمانی، طب سوزنی، تست های بینایی و سایر بخش ها برای بیماران دارای معلولیت، سکته مغزی و قلب، بیماران پارکینسونی در توانبخشی نیمه قرمز کمک می کنند. بخش

وی با تاکید بر اینکه خدمات توانبخشی این معاونت جزو خدمات درآمدزا نبود، گفت: ارائه خدمات توانبخشی در بخش خصوصی کمتر مورد استقبال قرار می گیرد و به همین منظور هلال احمر بر اساس اصل کاهش آلام انسانی و با رعایت اصول بهداشتی است. کمک خیرین.” خدمات بدون توجه به درآمد آنها ادامه می یابد.

نامدار به نقش موفقیت آمیز خیرین و داوطلبان در ارائه خدمات توانبخشی به بیماران اشاره کرد و گفت: حضور خیرین و داوطلبان برای کمک به نیازمندان در کشور خوب است چرا که در معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر نبودیم. بدون؛ کمک های بسیاری در ساخت، بازسازی و تامین تجهیزات مراکز توانبخشی نقش مهم و موثری داشته است و در سه ماه گذشته سه مرکز توانبخشی با کمک خیرین در کشور افتتاح شد تا تعداد مراکز توانبخشی هلال احمر افزایش یابد. . در تمام نقاط ایران به 199 مرکز.

رئیس اداره توانبخشی هلال احمر با اشاره به دریافت کمک های خیرین گفت: همچنین در سه ماه گذشته بالغ بر سه میلیارد تومان کمک شد که بین مددجویان و نیازمندان به اندام مصنوعی توزیع شد. بیماران خود را بخندانند.» هر روز همکاران ما در معاونت توانبخشی هلال احمر می شنوند.

نامدار به همکاری مردم و خیرین با هلال احمر در بحث کرونا اشاره کرد و گفت: در بحث کرونا بیش از 65 میلیارد تن کمک مالی در اختیار هلال احمر قرار گرفت تا بسته های معیشتی تهیه و بین هموطنان نیازمند توزیع شود.

وی با اشاره به خدمات داوطلبان هلال احمر در دوران اپیدمی تاج، گفت: جوانان هلال احمر در کنار سلامت دوستان جوان و دوستان جوان ایران توانستند بیش از 13 میلیون واکسن را با همکاری وزارت بهداشت دریافت کنند. سلامت در اطلاعیه مراکز، اکنون اعضای جوان و داوطلب هلال احمر به عنوان دستیار بیمار در بیمارستان ها حضور دارد و با متخصصان مراقبت های بهداشتی خدمات ارائه می دهد.

رئیس ستاد توانبخشی هلال احمر از راه اندازی بیمارستان های در محل توسط هلال احمر در سراسر کشور خبر داد و گفت: هفت بیمارستان صحرایی هلال احمر به بیش از 80 هزار مراجعه کننده خدمات مفیدی ارائه کردند.

نامدار یکی از فعالیت های منحصر به فرد هلال احمر را ارائه خدمات بدون مرز به نیازمندان بر اساس کنوانسیون های فدراسیون جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر عنوان کرد. از نظر درآمد مبتنی بر استقلال. ما تاکنون در بیش از 20 کشور دنیا مراکز درمانی ایجاد کرده ایم و ارائه خدمات توانبخشی، درمانی و تشخیصی به نیازمندان در این مراکز از وظایف و افتخارات ما در خارج از کشور است.

به گزارش پایگاه هلال احمر؛ رئیس ستاد توانبخشی هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه حفظ سرمایه اجتماعی ایسلندی ها اساس کار هلال احمر است، گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا روزهای بهتری را بر اساس آرامش و آرامش بسازیم، مانند روزگار. واکسیناسیون هلال احمر “مراقبت های پزشکی، ارائه خدمات پزشکی بدون توجه به زمینه مراقبت های تسکینی، این امر را تایید می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا