مجله ورزشی

اگر ثابت شود وزیر ورزش در پرونده استراماچونی مقصر است باید غرامت آن را از جیبش پرداخت کند

دفتر:

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد بدهی استقلال به استراماچیونی صحبت کرد.

احسان قاضی زاده هاشمی در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد بدهی استقلال به استراماچونی گفت: رای استراماچوچی قابل پیش بینی بود که علی رغم توافقات مختلف پیشنهاد شده ، این طرف به توافق نرسید و این موضوع باید ریشه دار شود.

باید تصمیم گیری شود که چه کسی اراده کرده است که این مسئله را بپذیرد ، آیا قبول کند ، بیاید یا برود. ادعاهای مدیران دوره های مختلف خصوصاً مدیر سابق این باشگاه که اظهار داشت وزیر ورزش خود مانع اجرای این توافق نامه است مواردی است که باید روشن شود.

من یک چیز برای گفتن دارم و همان حرفی را می زنم که در مورد پرونده ویلموتس در پرونده استراماچونی داشتم. عاملان این توافق نامه ها باید مسئولیت داشته باشند.

وی در مورد مطالبه احمد سعادتمند که گفته بود در آستانه توافق با استراماچیونی از وی خواسته است جلسه را ترک کند و به ایران بازگردد ، گفت: من اظهارات سعادتمند را نیز شنیدم و این اظهارات قطعاً باید تأیید شود و قطعاً از طرفین دعوت خواهیم کرد. اگر مرتکبان از طریق تصمیمات شخصی خود چنین خسارتی را به باشگاه استقلال وارد کرده باشند ، قطعاً این باشگاه نباید هزینه از دست دادن این تصمیمات شخصی را پرداخت کند.

حالا طبق گفته سعادتمند ، به گفته سعادتمند ، او می خواهد وزیر ورزش یا هر شخص دیگری باشد. ما مطمئناً اظهارات وی را تأیید خواهیم کرد و همانطور که در پرونده ویلموتس گفتیم ، مجرمان باید خسارت را از جیب خود بپردازند. در صورت اثبات ، آنها مجبورند هزینه این ضرر را از جیب خود بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا