مجله حوادث

بارش باران، تگرگ و باد شدید در سه روز آینده

آفتابنیوز :

در هشدار این سازمان می گوید که شرایط جوی امروز ۲۲ اردیبهشت) در شمال غرب آذربایجان, آذربایجان-شرقی و…. و غیره. اردبیل, استان گيلان, ایران, در استان مازندران, گلستان, شمال خراسان و در بخش شمالی خراسان رضوی پیش بینی برای فردا (۲۳ اردیبهشت) در استان مازندران استان گلستان, مشهد, خراسان رضوی, شمالی و ارتفاعات سمنان دور نمی شود انتظار می رود.

روز چهارشنبه (۲۴ اردیبهشت باران همراه با وزش باد در شمال غرب آذربایجان شمالی و آذربایجان شرقی. شرق و شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.

واشنگتن همچنان هشدار داده است که احتمال دارد به حالت تعلیق توسط ایران در جاده ها و برخورد صاعقه وجود ندارد. با شروع از یک توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیلها و صعود به مکان های بالا برای جلوگیری از.

واشنگتن همچنان به عنوان یک هشدار وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش دید در برخی از استانها شده اند خبر داده و می افزاید: به شرایط و ضوابط که امروز روز (۲۲ اردیبهشت در استان البرز, تهران, ایران. مرکزی و…. و غیره. شهر قم, ایران و از جنوب با خليج فارس, بوشهر, هرمزگان و…. و غیره. مشهد, خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و یزد و از شرق به استان کرمان پیش بینی برای فردا (۲۳ اردیبهشت در قزوین و البرز و تهران و ایران. مرکزی و…. و غیره. شهر قم, ایران و از جنوب با خليج فارس, بوشهر, هرمزگان و…. و غیره. مشهد, خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و یزد و…. و غیره. از شرق به استان کرمان و توریستی و بلوچستان ادامه خواهد داد.

روز چهارشنبه (۲۴ اردیبهشت) در استان خراسان جنوبی و…. و غیره. کرمان, گردشگری و مرکز ایران و شرق هرمزگان بادهای سنگین ما آن را داشته باشد. به همین دلیل سازمان هواشناسی توصیه کرده است که ساختار موقت تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه محکم هستند.

هنگامی که هشدار آب و هوا در زرد-صادر شده به منظور بازگشت به معنای این است که آن را به یک پدیده از جو آن رخ خواهد داد که سفر خواهند کرد و روز به روز وظایف است که بسیاری از را. این هشداری است به منظور بالا بردن آگاهی مردم صرف شده برای ایجاد آمادگی لازم برای رویارویی با این پدیده از جو است که خارج از روند عادی کمی بیشتر جاذبه وجود دارد. از سوی دیگر دولت نیز در جریان این هشدار و اگر لازم باشد رهبری را به فکر که..

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا