مجله عمومی

باید با فسادها و امور سازمان یافته در خصوص عفاف و حجاب برخورد کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار محمدحسین سپهر شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد حریم خصوصی و حفاظت از شهروندان هرمزگان اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب صرفا یک موضوع فرهنگی نیست بلکه باید به عنوان یک موضوع چندوجهی به آن نگاه کرد. مسائل اجتماعی و سیاسی.»، بررسی مسائل اقتصادی و فرهنگی.

وی افزود: ملت های استکباری جهان همواره در تلاش هستند تا مسلمانان را از دین خود دور کنند و برای رسیدن به این هدف به ترویج فساد، فحشا، افشاگری و تشویق به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر پرداخته اند.

سردار سپهر گفت: حجاب موضوع بسیار مهمی است که دشمن از آن به عنوان تهدیدی مشترک برای تعرض به اصل نظام استفاده می کند لذا دستگاه های دخیل در این موضوع باید در امور فرهنگی و مثبت پاسخ جدی بدهند.

وی ادامه داد: متاسفانه موضوع عفاف و حجاب در سال های اخیر چندان مورد توجه قرار نگرفته است و ما در دولت جدید با زخم کهنه ای مواجه هستیم و به همین دلیل باید به فساد و مسائل سازمان یافته در خصوص عفاف و حجاب و مشروبات الکلی رسیدگی شود. “.

سردار سپهر گفت: در حکومت اسلامی باید برای ترویج فرهنگ حجاب در نهادها و جوامع مختلف تلاش کنیم و با اقناع بتوانیم از ترویج حجاب در کشور جلوگیری کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه از دستگاه های اجرایی و دستگاه های خدمات رسان که در سال های 1399 و 1400 در حوزه عفاف و حجاب به موفقیت های خوبی دست یافتند با اهداء اسناد و تندیس تجلیل شد.

بر این اساس استان های بندرعباس، حاجی آباد و بندرخمیر به عنوان استان های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند.

اداره کل کمیته امداد منطقه، مدیریت کل بنادر و کشتیرانی هرمزگان، مدیریت کل تامین اجتماعی، مدیریت کل منابع، سازمان امور مالیاتی، شهرداری بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی، مدیریت کل فرودگاه ها و کودکان و نوجوانان. مرکز توسعه مدیران و خدمات رسان اصلی در حوزه عفاف و حجاب انتخاب و تجلیل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا