مجله بانوان

تیم ملی بسکتبال زنان اردوی تدارکاتی تیمی باشگاهی شد!

سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن می گوید با توجه به حضور تعدادی از ملی پوشان در تیم شیمیدر قم، بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا به نوعی اردوی تدارکاتی برای این تیم تلقی شد و روی آن تاثیر گذاشت. عملکرد در لیگ

به گزارش کندوج، لیگ برتر بسکتبال بانوان شهرستان برتر پیش از آغاز سال جدید با عنوان قهرمانی شیمیدر قم به پایان رسید و گروه بهمن نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و با یک پیروزی و سه شکست در فینال دوم شد.

نازی طائرپور درباره عملکرد تیمش در فینال و از دست دادن عنوان قهرمانی به کندوج گفت: برای اولین بار از پنج بازی سه راه رفتیم و بازیکنان خسته شدند. چند تعویض هم گرفتیم در حالی که شیمیدر در شرایط خوبی بود و مربی هر وقت می خواست عوض می شد و انرژی آنها عوض می شد. مشکلات روحی و روانی تاثیر بیشتری روی کارمان گذاشت و شوت هایمان گل نشد. شیمیدر هفت ملی پوش و دو بازیکن خارجی داشت و بهتر از ما بازی می کرد. با این حال ما همیشه خودمان را بین دو تیم برتر حفظ کرده ایم.

او درباره کیفیت لیگ در فصل گذشته گفت: خیلی جالب نبود چون تیم ها هماهنگ نبودند. آغاز لیگ مصادف شد با اعزام تیم ملی به جام ملت های آسیا که تقریباً یک اردوی آماده سازی برای شیمیدر بود، چون هفت ملی پوش داشت. برای آنها خیلی خوب بود چون چند بازی مقابل تیم های خارجی انجام دادند و آماده شدند اما تیم های دیگر به دلیل وقفه در لیگ خیلی افت کردند.

سرمربی گروه بهمن در ادامه با بیان اینکه اگر ملی پوشان در تیم های مختلف پخش می شدند کیفیت بازی ها بهتر می شد، ادامه داد: هفت تیم ملی در شیمیدر و پنج تیم در اکسون حضور داشتند، اما سایر تیم ها یک بازی نداشتند. تیم ملی. لباس فرم و این اصلا جالب نبود. بازی ها با اختلاف زیادی به پایان رسید و از تیم برنده از قبل مشخص بود در حالی که شرایط بهتری در لیگ دسته اول حاکم بود و از قهرمانی از قبل خبری نبود. متاسفانه در مورد تعداد ملی پوشان قانون نداریم اما بهتر است در فصل آینده سهمیه بندی شود تا لیگ جذابیت بیشتری داشته باشد.

او درباره پیروزی در فینال در سه بازی از پنج بازی گفت: ما هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده‌ایم. خیلی جالب بود ولی بین بازی ها خیلی کوتاه بود و دخترا با انرژی کمتری اومدن. ما فرصتی برای ریکاوری نداشتیم چون می خواستند مسابقات عید تمام شود.

طائرپور با تاکید بر مصدومیت بازیکنان زیادی در فصل گذشته خاطرنشان کرد: یکی از دلایل آن فشردگی بازی ها در فینال بود چرا که وقتی بین بازی ها یک روز فاصله باشد بازیکنان خسته و مصدوم می شوند تا به حال این همه مصدوم نداشتیم. و افراد بسیار خوب و گرانقدر مجروح شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا