مجله بانوان

خوزستان می‌تواند چندین “زهره کودایی‌” به کشور معرفی کند

کندوج / خوزستان معاون زنان در سازمان ورزش و جوانان از معاونان خوزستان در معرفی برخی از ناهید کودایی به کشور ، گفت: “من معتقدم با توجه به علاقه و توانایی دختران خوزستانی به فوتبال ، ما به راحتی می توانیم به یک مرکز تبدیل شویم. فوتبال ایران ”

سکینه ناصری مقدم در گفت وگو با کندوج ، ضمن تمجید از زهره کودایی گلر ، مورخ تیم ملی فوتبال بانوان ایران ، اظهار داشت: آنها به راحتی می توانند نتایج خوبی در ورزش کسب کنند.

وی گفت: اعتماد به نفس و تلاش ورزشکاران زن ، به ویژه بازیکنان زن فوتبال ، وصف ناپذیر است و اگرچه امکانات و حمایت بازیکنان زن فوتبال با مردان متفاوت است ، اما دختران ما با موفقیت نشان می دهند که با وجود اینکه محدود ، آنها توانایی های بسیار موفقی را دارند.

معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان خوزستان با تشکر از سارا زهرابینیا و نگین زندی ، دیگر فوتبالیست های خوزستانی پیش از جام ملت های آسیا ، گفت: “ما زنان فوتبالیست خوبی داریم که همگی در تیم ملی بسیار کمک کننده هستند. برای بهتر شدن ، با کمی برنامه ریزی و حمایت می توانیم در سطح بالای فوتبال بدرخشیم و بیشتر به تیم ملی معرفی کنیم زیرا این امکان در دختران خوزستانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان در فوتبال بانوان می تواند مقداری ونوس کودایی را به کشور معرفی کند ، افزود: معتقدم با توجه به علاقه و توانایی دختران خوزستانی به فوتبال ، ما به راحتی می توانیم مرکز فوتبال ایران شویم. اگر برنامه ریزی انجام شود ، این مسئله مهم دور نیست و فقط اندکی حمایت لازم است و نیاز است که ارگانهای مختلفی که در استان وجود دارند و ثروتمند هستند و همچنین استاندار ، به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند. بنابراین با حمایت و توجه ، قطعاً می توانیم در فوتبال زنان بدرخشیم و کودتاهای زیادی را به کشور و حتی جهان معرفی کنیم.

ناصری مقدم گفت: اگر بتوانیم یک تیم لیگ برتری یا لیگ برتر داشته باشیم ، این به درخشش هر چه بیشتر فوتبال دختران خوزستانی کمک می کند زیرا مربیان تیم ملی نیز بیشتر به بازیکنان لیگ برتر و لیگ 1 نگاه می کنند. “همانطور که قبلاً اشاره کردم ، ما در این زمینه نیاز به حمایت داریم و تیم فوتبال خوزستان باید تلاش کند و تلاش کند تا نتایج بهتری در فوتبال بانوان کسب کند. ما نیز تا آنجا که می توانیم حمایت می کنیم ، در حالی که نظر مدیر ورزش و جوانان خوزستان ورزش زنان است ، اما کمیسیون به تنهایی نمی تواند و ما به حمایت نهادهای دیگر نیاز داریم.

وی در پایان با اشاره به قدردانی زهره کودایی گفت: در این مراسم مدیر ناحیه ورزش و جوانان منطقه و هیئت فوتبال خوزستان از این بانوی شریف تجلیل کردند. همزمان با شنیدن سابقه کودایی با تیم ملی ، با نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان خوزستان تماس گرفتم و از او خواستم برنامه ای برای پذیرش خانم کودایی تنظیم کند. وقتی به فرودگاه اهواز می رسیم از این دختر شایسته خوزستانی استقبال می کنیم ، اما به نظر می رسد به دلیل تاخیر در پرواز او به ایران و سپس به خوزستان ، ناهماهنگی هایی وجود دارد و متأسفانه نتوانستیم به فرودگاه برسیم. ما این را به خود خانم کودایی گفتیم ، او نیز از این موضوع مطلع بود. ما بر این باوریم که دختران ما برای مایه افتخار ملی نیاز به حمایت ، استقبال و پیگیری دارند و باید تأکید کنم که کسب مدال برای زنان در آن منطقه برای ما بسیار مهم است به طوری که من و هم تیمی هایم در بخش ورزش زنان منطقه ، برای پذیرایی از آنها به فرودگاه می رویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا