مجله عمومی

راه آهن اردبیل- مغان صاحب بودجه ردیف ملی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد باقر نوبخت ، که در آن تصویب سفر دوشنبه شامگاه دوشنبه به اردبیل را جمع بندی کرد: “تا دو ماه آینده در قالب لایحه ای که ما به مجلس ارائه خواهیم داد ، وی بودجه ای را برای ساخت راه آهن اردبیل – مغان ارائه می دهد و می دهد. این پروژه به ملی. ما انجام می دهیم

وی با اشاره به اختصاص 100 درصد اعتبار برای تصویب آخرین سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل ، اظهار داشت: برنامه ها و پروژه هایی که خود رئیس جمهور در طول بازدید خود متعهد و تصویب کرده است ، تأمین اعتبار شده و کلیه برنامه های مصوب در سفر ریاست جمهوری تصویب شده است. ما آن را بر اساس اولویت ها انتخاب کرده ایم که تا پایان امسال آنها را تکمیل خواهیم کرد.

نوبخت در مورد اجرای سد زیر خدای خالق وی به خبرنگاران گفت: ما برای تکمیل 13 هزار هکتار تا پایان دولت دوازدهم به 250 میلیارد وام خالی نیاز داریم و این وام در پایان امسال اختصاص می یابد.

معاون رئیس جمهور با توجه به برنامه های تولید و اهمیت سال در جهش تولید توضیح داد: 2 هزار و 14 میلیارد تومان در قالب برنامه تولید تولید که به 11 هزار و 232 فرصت اشتغال در استان اردبیل ایجاد می کند به 52 طرح و پروژه اختصاص می یابد. بودن.

وی اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و 14 میلیارد تومان بخشی از سرمایه دولت است اما اولین قسط پرداخت شده است و در پایان سال 100 درصد پرداخت می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به وظایف اصلی و مهم استان اردبیل خاطرنشان کرد: راه‌آهن میانه – اردبیل به عنوان یک پروژه فوق‌العاده در دست ساخت در استان اردبیل و یکی از پرچمداران پروژه‌های ملی تا پایان دولت استفاده می شود. بودجه این پروژه تأمین شده است و اگر به موقع افتتاح نشود ، می توانید مطمئن باشید که دلیل مالی نخواهد بود.

نوبخت اضافه کرد: با اجرای این پروژه اردبیل را به شبکه های راه آهن از جمله داخلی و خارجی وصل می کند که امسال و تا بهار سال آینده به بهره برداری می رسد و پس از آن این مسیر به سمت شهر پارس آباد مغان و سرانجام آبخیز قفقاز ادامه خواهد یافت. . قرار گرفتن در تونل های شمالی و جنوبی.

وی با اشاره به تولید و صادرات سیب زمینی در منطقه اردبیل اظهار داشت: واردات این محصول به کشور امکان پذیر است اما مهم این است که سعی کنیم هرچه سریعتر راه آهن اردبیل را به بهره برداری برسانیم تا پایه ایجاد شود. برای صادرات این محصول. “

نوبخت در رابطه با ساخت و ساز مسکن برای افراد محروم استان اردبیل ، اضافه کرد: دولت مصوباتی را در مورد ساخت مسکن برای افراد محروم از 3،000 آپارتمان محروم که طی یک سال ساخته و تحویل داده می شود ، تصویب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا