مجله ورزشی

رقابت‌های قزاقستان نخستین تجربه آسیایی باریج اسانس است

شعبان خمسه: مسابقات قزاقستان اولین تجربه آسیایی از اسانس گیری است

مربی والیبال باریج اسنشال کاشان در نشست خبری مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: باریج اسانس آمادگی نسبتا خوبی برای حضور در این مسابقات دارد و امیدواریم در این مسابقات موفق باشیم.

به گزارش کندوج؛ نشست خبری پیش از آغاز مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آبی آرنا برگزار شد و مربیان تیم های شرکت کننده به تشریح شرایط تیم خود پرداختند.

فرزانه شعبان خمسه سرمربی تیم اسانس باریج کاشان در این نشست گفت: اسانس باریج کاشان برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کند. از حضور در این مسابقات خوشحالیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: تیم باریج اسانس آمادگی نسبی دارد و شرایط خوبی برای رقابت با حریفان خود دارد.

سرمربی این تیم باریج اسانس کاشان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برنامه های این تیم پس از رقابت های باشگاهی آسیا گفت: ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آغاز می کنند.

مهسا کدخدا کاپیتان اسانس باریج کاشان نیز درباره جایگاه باریج گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده حضور در مسابقات هستیم.

مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا فردا (یکشنبه 13 اردیبهشت) در شهر سامایی آغاز می شود و باریج اسنشال در اولین روز این رقابت ها راهی قرقیزستان می شود.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا