مجله فرهنگ

سالن‌ها شرایط خود را برای برگزاری کنسرت اعلام کنند

سمپوزیومی برای از سرگیری انتقال صحنه موسیقی با حضور شرکت های برگزارکننده و نمایندگان گالری ها برگزار شد.

به گزارش کندوج، این نشست به ریاست محمد الهیاری فومنی، رئیس دفتر موسیقی و مسئولان دفتر موسیقی برگزار شد، اما در آن زمان شرایط برای شروع یک نمایش صحنه ای بازنگری شد.

رئیس دفتر موسیقی در این جلسه به تلاش معاونت هنری و وزیر آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی در ماه های اخیر برای راه اندازی اجرای موسیقی و رونق اقتصاد هنر و هجمه به وزارت ارشاد اشاره کرد. . از ستاد ملی کرونا

در این جلسه مدیران و نمایندگان مؤسسات موسیقی و تالارهای موسیقی به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود در این زمینه پرداختند و مواردی از جمله قوانین بهداشتی و نحوه ورود تماشاگران، نحوه قیمت بلیت و … مطرح شد.

توسعه واکسیناسیون عمومی، تغییر رنگ عروق ویروس کرونا در تمامی مناطق از قرمز تا نارنجی، زرد و آبی، استفاده از فروش 50 درصدی همراه با رعایت دقیق قوانین بهداشتی، آغازگر سایر فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری از جمله سینما، تئاتر، رستوران و همایش و نمایشگاه ها سایر موضوعات مطرح شده در این نشست.

در پایان جلسه مقرر شد گالری ها از آمادگی و امکانات خود برای شروع اجراهای صحنه ای به دفتر موسیقی اطلاع دهند تا دفتر موسیقی و شرکت برنامه ریزی با بررسی و ارزیابی دقیق به نمایش برسند. هنر با نظرات ارائه شده در روزهای آینده .

در این نشست علاوه بر مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی، مدیران یا نمایندگان وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، تالار برج آزادی فرهنگسرای نیاوران. و نماینده منطقه تهران در این جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا