مجله ورزشی

سیستم خواب تیم در عربستان به‌هم خورد/ مجیدی اهل مطالعه و مشاوره است

به گزارش شفاف ، صالح مصطفوی در نشست خبری در دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: “این بازی سختی است.” ما تیم فولاد را به خوبی آنالیز کردیم. آهنگری در کارهای دفاعی بسیار منظم است. آنها هنگام انجام کارهای دفاعی طبق برنامه هستند. یافتن حفره هایی در خطوط دفاعی این تیم دشوار است. من باید بعد از پیوستن به این تیم ، بهبود عملکرد ذوب آهن را به آقای حسینی تبریک بگویم. بازی برابر ذوب آهن برای هر تیمی سخت است.

وی در مورد عدم حضور قاسم حدادی فر در بازی به دلیل مصدومیت گفت: قاسم یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران و اسطوره ذوب آهن است. آنچه در تحلیل های ما از فولاد مشاهده کردیم این بود که کارهای دفاعی آنها تیم محور ، سازمان یافته و منسجم بود. فکر می کنم نبود بازیکن تاثیری در حرفه این تیم نخواهد داشت.

مصطفوی درباره غیبت استقلال در این بازی گفت: آقای شجاعیان چهار کارت دارد و محروم است. ما بازیکنانی داریم که به دلیل تراکم بازی های آسیایی و خستگی ناشی از این بازی ها مصدوم شده اند. خوشبختانه آقای نادری را برای این بازی در اختیار داریم اما آقایان غفوری ، اسماعیلی و کریم زاده به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند.

سرمربی استقلال در مورد اهمیت بازی برای دربی برای استقلال و پرسپولیس گفت: همیشه قبل و بعد از دربی برای استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد. تکنسین ها به رهبری آقای مجیدی سعی کرده اند تیم را 100٪ برای این بازی آماده کنند. بازیکنان نیز تمرینات خوبی داشتند. جدا از خستگی وحشتناکی که تیم های آسیایی و تیم های ما با برنامه ریزی AFC به وجود آورده بودند ، ما یک مشکل داشتیم و آن این که بازیکنان ما گاهی 5 یا 7 صبح به وقت ایران می خوابیدند.

وی ادامه داد: “متخصصان می دانند كه یكی از مهمترین عوامل در بهبودی خواب مناسب است.” بعلاوه ، فاصله بین بازیها بسیار كوتاه بود ، ساعات بازیهایی كه برای ما انتخاب شده بود ، به دلیل شرایط خاص عربستان و رمضان که می خواست بازی ها بعد از افطار باشد خیلی دیر شده بود و سیستم خواب تیم مختل شده و بهبودی سخت بود. این تجهیزات در مقایسه با سایر کشورها با تجهیزات ما دشوار بود. این خستگی زیاد باعث آسیب دیدگی جسمی تیم شد و تیم ما بیش از هر تیم دیگری در آسیا بازی کرد و بسیار خسته است.

دستیار مجیدی در پاسخ به تغییرات تیمش در ترکیب تیم به دلیل دربی آینده گفت: آقای مجیدی در دوره های مختلف تمرین در استقلال نشان داده است که بازی بازی به بازی ادامه دارد و هر بازی استراتژی خاص خود را دارد. “بازی با ذوب آهن سیاست متفاوتی نسبت به بازی با پرسپولیس دارد.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که حضور استقلال در آسیا و تعطیلی بازی های لیگ برای ذوب آهن چه کسانی سود می برد؟ وی گفت: تیم هایی که در آسیا نبودند و از رقابت دور هستند ، احتمالاً هر 12 روز یک بار بازی می کنند و فکر می کنم 12 یا 15 روز تعطیل تیم را تغییر نمی دهد ، اما تیم ما و سایر تیم های آسیایی بسیار خسته هستند. تیم ملی اردوگاه شکست تیمهای آسیایی را مختل می کند. برنامه ریزی AFC باعث سقوط تیم های آسیایی می شود.

وی در مورد جانشین فراز کمالوند در استقلال گفت: “این سوال را مجیدی باید پاسخ دهد.” دوما مجیدی مدرس آموزش و مشاوره است. پیش از این آنها آقای کمالوند را به عنوان مشاور در اختیار داشتند که وی نیز سمت عمومی داشت. مجیدی هنوز مشاوره و آموزش دارد ، اما اگر شخصی را به تکنسین های تیم اضافه کند ، باید پاسخگوی خودش باشد.

مربی استقلال در مورد تکرار هفته آینده ذوب آهن و استقلال در جام حذفی گفت: “هر بازی شرایط خاص خود را دارد.” قطعاً بازی سخت تری خواهد بود زیرا وقتی این دو در مسافت کمی با هم دیدار می کنند ، یکدیگر را بهتر می شناسند . در آسیا نیز دیدیم که بازی های دور دوم کمی بلندتر و بازی ها نزدیک ترند. این به دلیل افزایش دانش تیم ها در مورد یکدیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا