مجله حوادث

شهادت ۲ مامور پلیس در ۱۰ روز اخیر توسط سارقان مسلح در تهران

فرمانده انتظامی تهران در مراسم تشییع جنازه افسر پلیس 103 گاندی با بیان اینکه امروز یکی دیگر از شهدای پلیس پایتخت در 10 روز گذشته را که در مبارزه با سارقان مسلح شهید شده و امنیت عمومی را تضمین می کند ، دفن می کنیم ، گفت: پلیس هنگام مرگ برای ایجاد سرپناه ، مانند شهدایی که در این راه فداکاری کردند نمونه است.

به گزارش کندوج مراسم تشییع جنازه 103 افسر پلیس در گاندی که توسط همدست سارقان به ضرب گلوله کشته شدند صبح امروز برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم تشییع پیکر شهید یاسر طاهری که صبح امروز در ایستگاه پلیس پیشگیری پایتخت در میدان انقلاب برگزار شد ، اظهار داشت: شهید را دفن می کنیم. یاسر طاهری یک مامور شجاع و باهوش بود که در حین بازرسی از منطقه نظارتی خود در بلوار آفریقا با مردی روبرو شد که یک کیف مشکوک را حمل می کرد. این شهید بزرگوار برای رسیدگی به پرونده وارد عمل شد ، اما متهم سوار وانت شد و سعی کرد از محل فرار کند. او را انداختند پایین و سپس متهم کردند.

رحیمی افزود: سرانجام وقتی خودرو در ترافیک متوقف شد و شهید طاهری قصد داشت این مرد را دستگیر کند ، همدستان سارق از پشت وظیفه شناسانه به سمت وی ​​شلیک کردند و با پنج تیر شلیک کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ این شهید را شایسته نشان افتخار دانست و گفت: «امروز برای ما و خانواده شهدای طاهر روز سختی است.» چون رعنا جوان را از دست دادیم. از خداوند می خواهم به این خانواده شهیدان صبر عنایت فرماید.

رحیمی همچنین با بیان اینکه یاسر طاهری آخرین شهید امنیتی نیست که امنیت را تأمین می کند ، گفت: “پلیس تا آخر عمر مانند شهدایی که در این راه جان خود را فدا کردند برای امنیت ایستادگی می کند.” ما راه را ادامه می دهیم اباعبدالله الحسین آمده است و ما به عنوان سربازان اسلام ، انقلاب و جمهوری اسلامی این پرچم را زمین نمی گذاریم.

رحیمی همچنین به توطئه دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: برقراری امنیت داخلی در شرایطی که دشمن هزینه های زیادی را برای از بین بردن و بر هم زدن امنیت صرف می کند ، دشوار است ، اما ما با تمام وجود در میدان خواهیم بود. ممکن. “داشته است.

جانشین سوم فرمانده ، یاسر طاهری ، 103 افسر پلیس در گاندی بود که در درگیری با سارقان مسلح در 16 اوت شهید شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا