مجله ورزشی

صعود مدافع قهرمانی به جمع چهارم تیم لیگ بسکتبال/ حضور مهران‌ها در نیمه‌نهایی

به گزارش شفاف، در ادامه دور دوم رقابت های بسکتبال لیگ برتر ایران امشب (سه شنبه 9 فروردین 1401) تیم گرگان دومین پیروزی خود را مقابل مس رفسنجان به عنوان دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی کسب کرد. این فصل در لیگ بود.

رفسنجانی ها که برای رسیدن به بازی سوم و دوری از حذف باید بازی را می بردند، شروع خوبی داشتند و کوارتر اول را 19 بر 22 بردند. این شاگردان مهران حاتمی بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و با برتری های 20 بر 24، 12 بر 13 و 19 بر 21 در کوارترهای دوم، سوم و چهارم و در نهایت 71 بر 77 پیروز شدند.

صعود قهرمانی برای دفاع در گروه چهارم تیم بسکتبال لیگ برتر / حضور مهران در نیمه نهایی
عکس «پری پتی» گارد و ستاره آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

در پایان این بازی «مور لی» مدافع آمریکایی رفسنجان مقابل 26 بازیکن برتر زمین شکست خورد اما نتوانست مانع از اخراج رفسنجان شود. او در این بازی 23 امتیاز گرفت، 4 ریباند گرفت و 5 پاس گل داد. مجید رحیمیان دروازه بان دوم تیم مس نیز در این بازی خوش درخشید و با 21 امتیاز، 4 ریباند و 5 پاس منجر به گل 24 امتیاز به دست آورد.

بهترین بازیکنان تیم گرگان، میثم میرزایی و «پری پتی» بودند که هر دو برای کسب عنوان قهرمانی 23 ضربه زدند. هافبک تیم ملی گرگان در این بازی با 10 امتیاز، 13 ریباند و 3 پاس منجر به گل موفق شد دو بار گلزنی کند. «پریا پتی» گارد آمریکایی گرگانی با 25 امتیاز، 9 ریباند و 5 ریباند، تنها یک ریباند و دو گلزنی بهترین بازیکن گرگانی بود.

صعود قهرمانی برای دفاع در گروه چهارم تیم بسکتبال لیگ برتر / حضور مهران در نیمه نهایی
عکس «مور لی» دروازه بان آمریکایی تیم بسکتبال مس رفسنجان

نتایج دیدارهای دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
بازی اول: 61-75 شهرداری گرگان
بازی دوم: 71-77 شهرداری گرگان

بازی های این مرحله به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می شود و شهرداری گرگان با دو پیروزی مقابل حریف خود، سری را دو بر صفر برد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر را کسب کرد. به عنوان تیم دوم برای گرگان نیز شیمیدر قم به نیمه نهایی صعود کرده بود.

تیم هایی که تاکنون در لیگ برتر بسکتبال به نیمه نهایی راه یافته اند:
1) شیمیدان قم
2) گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا