مجله علمی و سلامت

فاضلی: مسافرت مردم در تعطیلات نوروز به معنای شیوع موج جدید کرونا است

یکی از اعضای کمیته بهداشت شورای مشورتی اسلامی گفت: افرادی که در تعطیلات در نوروز سفر می کنند به این معنی است که موج جدیدی از تاج ها طی دو هفته آینده فوران می کند.

ملک فاضلی در گفت وگو با کندوج اظهار کرد: بیش از یک سال از شیوع بیماری عروق کرونا قلب در کشور می گذرد. در این دوره ، هر زمان پروتکل دنبال می شود ، شیوع ویروس کاهش می یابد و با این حال ، اگر پروتکل رعایت نشود ، شاهد افزایش شیوع هستیم.

وی ادامه داد: وقتی دولت مدارس و مشاغل را تعطیل کرد ، سفرهای غیرضروری ، سفرهایی به مقاصد گردشگری که آداب و آداب به درستی رعایت نمی شود نیز افزایش می یابد.

یکی از اعضای کمیته بهداشت مجلس با تأکید بر اینکه “مردم نباید در تعطیلات در نوروز سفر کنند” گفت: انتظار می رفت که دولت سفر به مناطق توریستی را حداقل برای دو ماه گذشته ممنوع کند تا مردم بتوانند برای نوروز برنامه ریزی کنند. تعطیلات زیرا با این شرایط مشاهده گسترش آلودگی در کشور و گسترش تاج جدید پس از تعطیلات دور نیست ، زیرا پیگیری صحیح کتاب ها در مکان های توریستی تقریباً غیرممکن است.

فاضلی خاطرنشان کرد: مسافرت برای افراد ضروری است اما در شرایط فعلی کار اشتباهی است و باید از آن اجتناب شود ، صرف نظر از موضوع تاج ، ساکنان شهرهایشان از نظر تأمین مواد غذایی از جمله مرغ و روغن مشکل دارند و هنگامی که گردشگران به این مناطق سفر می کنند. مشکلات دو چندان خواهد شد. امیدوارم مردم با خود فکر کنند.

سرانجام وی گفت كه اگر مردم در تعطیلات نوروز قصد مسافرت داشته باشند ، پس از تعطیلات شاهد موج جدیدی از تاج ها خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا